Říkal jsem vám to už v roce 2014, tak proč to ještě neděláte když to funguje?

4 minuty čtení

Instagram Stories, Facebook Stories, Instagram TV, TikTok, LinkedIn, Facebook feed, Twitter, Snapchat, YouTube Stories, Instagram feed, Pinterest, umělá inteligence, chatboti a nevím co ještě...

Je šílené, kolik máme možností! To snad ani není v lidských silách, být na všech sociálních sítích aktivní, a do toho ještě zvládat chodit na prohlídky a prodávat.

Neustále slyším, jak makléři přemýšlí nad novými trendy, kde by se mohli prosadit, co ještě v marketingu „nezkusili“ (to máte Instagram Stories, Pinterest, LinkedIn, Snapchat, taky virtuální realitu, to máte naprogramované chatboty...).

S odstupem času vidím tu obrovskou výhodu, že jsem jako makléř začínal už v roce 2010. Ne proto, že se nemovitosti po krizi prodávaly pomaleji a byl tak větší prostor nabrat něco z monitoringu – lidem se nedařilo prodávat svépomocí, ale spíše proto, že sociální sítě nezažívaly takový boom a nebyl jim dáván tak velký důraz jako nyní. Pokud jsem se chtěl už tehdy prosadit na internetu, nezbývalo mi prakticky nic jiného než si založit svou vlastní webovou stránku a začít psát blog. Teď po letech jsem za ten „nedostatek možností“, jak se na internetu prosadit, vážně vděčný!

Dnešní realitní makléř má podle mě v on‑line marketingu až příliš mnoho možností a to není dobře!

Proč? Protože neustále zkouší něco nového a zapomíná na to, co skutečně funguje a o co vede k náboru nových nemovitostí!

Podívejte se na toto video, které jsem natočil už v roce 2014!

Takže co se vykašlat na trendy a vrátit se ke starému dobrému automatizovanému e-mail marketingu, který mě osobně velice dobře funguje? A když to funguje pro nábor nemovitostí mě, proč by to nemohlo fungovat i vám? O tom jak na to mluvím v členské sekci Marketingu pro makléře 2.0 *****

Tato kniha na 132 stranách popisuje 10 nejčastějších marketingových chyb realitních makléřů. Pokud se těmto chybám ve svém marketingu vyvarujete, dám ruku do ohně, že budete úspěšnějšívyděláte víc peněz!

OBJEDNAT TIŠTĚNOU VERZI KNÍŽKY

Nebojte se napsát svůj názor, nebo se podělit o své zkušenosti:

Tato kniha na 132 stranách popisuje 10 nejčastějších marketingových chyb realitních makléřů.

 

SEZNAM VIDEOŠKOLENÍ, KTERÉ SI MŮŽETE IHNED OBJEDNAT A ZAČÍT SE VZDĚLÁVAT

 

KALENDÁŘ ŽIVÝCH SEMINÁŘŮ A ŠKOLENÍ

Osobní produktivita a efektivita práce | 19. 2. 2020Praze

Nehodí se vám žádný z termínů? Domluvte si se mnou individuální školení u vás ve firmě. Přijedu kamkoliv v ČR i na Slovensko.

NAZAPOMEŇTE SE PODÍVAT NA TOTO VIDEO !!!

všech 10 nejčastějších marketingových chyb najdete na stránce www.marketingpromaklere.cz

KALENDÁŘ ŽIVÝCH SEMINÁŘŮ A ŠKOLENÍ

Osobní produktivita a efektivita práce | 19. 2. 2020Praze

Nehodí se vám žádný z termínů? Domluvte si se mnou individuální školení u vás ve firmě. Přijedu kamkoliv v ČR i na Slovensko.

SEZNAM VIDEOŠKOLENÍ, KTERÉ SI MŮŽETE IHNED OBJEDNAT A ZAČÍT SE VZDĚLÁVAT

NEJČTENĚJŠÍ BLOGOVÉ ČLÁNKY

Investovani

Investovani

0 Komentářů
Osobní produktivita

Osobní produktivita

0 Komentářů
Marketing

Marketing

0 Komentářů

@MARTINTESAREK

VIDEOŠKOLENÍ      BLOG      KONZULTACE      REFERENCE      KONTAKT      KNIHY      ČLENSKÁ SEKCE     OBCHODNÍ PODMÍNKY