Otázky a odpovědi

Začněte psát zde...

V tomto 3. otevřeném Facebook live školení společnosti Keller Williams Czech Republic, jsem vám dal možnost zeptat se mě na cokoliv.

Zde je seznam otázek, které padly. Odpovědi najdete ve videozáznamu.

1. Co bys poradil začínající realitní makléřce?
2. Kolik měsíčně investuješ do marketingu?
3. Od koho ses učil marketing?
4. Jaké jsou nejlepší způsoby propagace? Které sociální sítě využívat a kolik je potřeba investovat?
5. Jaký marketingový nástroj by si zvolil pro generaci nových klientů?
6. V jakém směru je web nemovitosti důležitý marketingový nástroj? (Když mám stejné informace na svém webu, bezrealitkách a dalších realitních portálech)
7. Doporučuješ mít dva FB profily, kde v prvním bude tvůj osobní život a ve druhém informace o tom co děláš, nebo pouze jeden, kde bude obojí?
8. Na co je důležité se zaměřit během COVID19 epidemie (co se týká zvýšení náběru nových zakázek)?
9. Kde se vidíš za dva roky?
10. Osobně vidím velké otazníky nad tvorbou cílů, osobních/pracovních, od kterých se odvíjejí konkrétní kroky a nástroje které je potřeba použít…? = jak si stanovit cíle? 11. Odkud berete inspiraci na blogování?
12. Půjdou ceny nemovitostí dolů?
13. Odkud berete inspiraci?
14. Proč ses rozhodl spojit své jméno s KW?
15. Typy z praxe – argumentace na schůzkách, náběry v terénu, rady jak se odlišit, jak klienta přesvědčit, že právě já mu mohu dát tu přidanou hodnotu při prodeji nemovitosti?
16. Jaký nástroj používáš na správu svých nemovitostí a máš to propojené se svou stránkou? Individuální nemovitosti děláš ručně? Tvoříš svůj web ve Wordpressu?
17. Je video klíčové pro potenciální zájemce?
18. Jak byste řešil, když nový makléř volá studený kontakt na inzerát a je tam poznámka RK nevolat? Jak byste překonali tuto námitku a napříč tomu tam zavolali?
19. Jsem realitní začátečník a řeším nájmy, máte doporučení co používat k prověření nájemníků?
20. Kolik si mohu jako realitní makléř vydělat?
21. Jaké jsou hlavní věci, které děláš každý den?
22. Používáš tištěné smlouvy, nebo aplikace, jako je například ismlouva?
23. Co právní vymahatelnost takových smluv? Vím, že jsi v minulosti několik sporů vyhrál, bylo to na základě takovýchto podkladů?
24. Vzhledem k tomu, že budou klesat příjmy lidí a mnozí budou v této době chtít vyměnit větší nemovitost za menší, jak komunikovat/realizovat výměnu?
25. Co virtuální prohlídky? Doma se mi válí virtuální brýle a pořád nevím jak to uchopit.
26. Příprava na náběr, materiály a procesy?
27. Právo nemovitostí/právní minimum pro realitní makléře?
28. Neuvažuješ sepsat své know how ohledně osobní produktivity a efektivity do e-booku?
29. Jak bychom měli řešit prohlídky v dané situaci? 3D scany, video prohlídky? A jak vyjednat vyšší provizi?
30. Rezervace bez prohlídky se zdá jako právní šílenství vzhledem k reklamaci na skryté vady. Nerozporují to klienti?

 
 

Tato kniha na 132 stranách popisuje 10 nejčastějších marketingových chyb realitních makléřů. Pokud se těmto chybám ve svém marketingu vyvarujete, dám ruku do ohně, že budete úspěšnějšívyděláte víc peněz!

OBJEDNAT TIŠTĚNOU VERZI KNÍŽKY

Nebojte se napsát svůj názor, nebo se podělit o své zkušenosti:

Tato kniha na 132 stranách popisuje 10 nejčastějších marketingových chyb realitních makléřů.

 

SEZNAM VIDEOŠKOLENÍ, KTERÉ SI MŮŽETE IHNED OBJEDNAT A ZAČÍT SE VZDĚLÁVAT

 

KALENDÁŘ ŽIVÝCH SEMINÁŘŮ A ŠKOLENÍ

Aktuálně nemám naplánována žádná školení pro veřejnost.

Nehodí se vám žádný z termínů? Domluvte si se mnou individuální školení u vás ve firmě. Přijedu kamkoliv v ČR i na Slovensko.

NAZAPOMEŇTE SE PODÍVAT NA TOTO VIDEO !!!

všech 10 nejčastějších marketingových chyb najdete na stránce www.marketingpromaklere.cz

KALENDÁŘ ŽIVÝCH SEMINÁŘŮ A ŠKOLENÍ

Aktuálně nemám naplánována žádná školení pro veřejnost.

Nehodí se vám žádný z termínů? Domluvte si se mnou individuální školení u vás ve firmě. Přijedu kamkoliv v ČR i na Slovensko.

SEZNAM VIDEOŠKOLENÍ, KTERÉ SI MŮŽETE IHNED OBJEDNAT A ZAČÍT SE VZDĚLÁVAT

@MARTINTESAREK

VIDEOŠKOLENÍ      BLOG      KONZULTACE      REFERENCE      KONTAKT      KNIHY      ČLENSKÁ SEKCE     OBCHODNÍ PODMÍNKY