Prodej rodinného domu
Přes 40 % mnou prodaných nemovitostí jsou domy. Proto vám dokážu předat své zkušenosti, nebudete opakovat chyby dalších prodávajících a na konci prodáte byt za nejvyšší možnou cenu. Hledáte-li profesionální realitní servis za standardní provizi, nepřestávejte číst. Zjistěte, co ode mě můžete při prodeji domu očekávat.
Fotografie – bez profesionálních fotek ani ránu
Prodej rodinného domu bez fotografií od profesionála si nedokážu představit. Značná část z mé budoucí provize je investována právě do fotek. Spolupracuji s nejlepšími fotografy v Česku. Vytvářím prvotřídní prezentaci, která v kupujícím vzbuzuje zájem, a chce se setkat. Můj cíl je jasný: Prodat dům za co nejvyšší cenu.
Inzerce na realitních portálech – posunutí běžné nabídky o level výše
Inzerce na realitních portálech je základ. Kdo to dnes nedělá, nechce pro klienta to nejlepší. Základ je inzerce na 4 nejnavštěvovanějších českých realitních portálech: www.sreality.cz, www.reality.idnes.cz, www.realitymix.cz a www.eurobydleni.cz.
Já se ale se standardem nespokojím. Pro klienta dělám více. Dům dostanu k většímu počtu potenciálních kupců, a to díky dalším 5 realitních portálech, u kterých vím, že zde inzerce dává smysl.
ˇČím více lidí inzerát vidí, tím je větší šance, že najdu někoho, kdo za něj zaplatí více.
NADSTANDARDNÍ MARKETING PŘI PRODEJI DOMU
Videoprohlídky – prodej rychleji a dráž
Už od roku 2015 jsou videoprohlídky společně s placenou reklamou na Facebooku, Instagramu i YouTube mým trumfem a obrovskou konkurenční výhodou. Můj YouTube kanál patří k nejnavštěvovanějších realitním YouTube v České republice. Bez Youtube kanálu by se mi nedařilo prodávat domy svých klientů i jinou než standardní cestou přes běžné realitní portály.
Více videoprohlídek najdete na mém YouTube kanálu, který v českých realitách patří k nejpopulárnějším a odebírá ho už více než 1 600 odběratelů.
NADSTANDARDNÍ MARKETING PŘI PRODEJI DOMU
3D virtuální prohlídka domu – možnost projít si dům 24/7
Mezi fotkami a 3D virtuální prohlídkou je jeden zásadní rozdíl. 3D virtuální prohlídka potenciálním kupujícím umožní virtuálně se projít domem a lépe si představit, jak je celý dům propojen. Velkým benefitem je, že rozšiřuje okruh zájemců. Zahraniční investoři a lidé, kteří bydlí daleko od prodávaného domu, si musí být 100% jistí svým zájmem. Jinak zůstanou doma a ani mi nenapíšou. Virtuální prohlídky se osvědčily také v období nouzového stavu způsobeným covidem-19. Všichni si mohli projít dům virtuálně, aniž by přitom ohrozili své zdraví nebo zdraví ostatních.
Díky tomuto unikátnímu modernímu nástroji majitelé později jednají jen s vážnými zájemci a věnují čas těm, kterým by měli.
NADSTANDARDNÍ MARKETING PŘI PRODEJI DOMU
Homestaging – atraktivnější rodinný dům
Homestaging je příprava nemovitosti na prodej a její profesionální prezentace na realitním trhu. Představte si, že prodáváte své auto. Chcete zvýšit jeho prodejní cenu. Co uděláte? Před prodejem ho dáte do servisu, vyčístíte ho. Jste ochotni i zaplatit za eliminaci šrámů. Při prodeji domu se postupuje stejně. Nástrojem je právě homestaging.
Příprava domu před prodejem je u mě standardem. Jedná se o jednoduchou a účinnou cestu k vyšší prodejní ceně. Udělejte si obrázek sami. Podívejte se na fotky několika domů ve stavu před a po homestagingu.
NADSTANDARDNÍ MARKETING PŘI PRODEJI DOMU
OZVĚTE SE MI. BUDETE MÍT JISTOTU, ŽE VÁŠ DŮM PRODÁM
NEJVÝHODNĚJI.
Zaujala vás moje marketingově-realitní propagace domů?
Vizualizace budoucího stavu – skvělý nástroj pro domy před rekonstrukcí
Homestaging může být někdy kontraproduktivní. Například u starých domů. Kupujícím se vyplatí ukázat vizualizaci budoucího stavu. Spolupracuji se špičkovými grafiky, kteří vypracují realistické vizualizace. Kupující má díky nim představu o potenciálním budoucím vzhledu domu po rekonstrukci. Benefity nejsou jen na straně kupujícího, ale i u mě a prodávajícího. Vizualizace zkracují čas prodeje a často vedou i k prodeji za více peněz.
NADSTANDARDNÍ MARKETING PŘI PRODEJI DOMU
3D dispoziční plánek domu – dům z ptačího pohledu
Fotky, virtuální prohlídka, homestaging, vizualizace... myslíte si, že už si žádným marketingovým nástrojem nezlepšíte klientovu představivost? Mýlíte se. Inzeráty doplňuji perfektně zpracovaným dispozičním plánem, který je samozřejmě ve 3D.
NADSTANDARDNÍ MARKETING PŘI PRODEJI DOMU
Webová stránka – vše na jednom místě
Jsem průkopníkem mezi českými realitními makléři, kteří pro prodej domu začali využívat unikátní webové stránky. Zájemci na nich najdou mnohem více informací než na běžných realitních portálech. Hlavní výhoda se skrývá v tom, že na webové stránky domu směřuji veškerou návštěvnost z placené Facebook, Instagram, YouTube, ale i PPC reklamy. O vašem domu se denně dozví zhruba 8–10× více lidí než z běžné inzerce na realitních portálech.
Jak takový web vypadá? Podívejte se třeba na www.vilaHovorcovice.cz nebo www.nizkoenergetickyDumBeroun.cz
NADSTANDARDNÍ MARKETING PŘI PRODEJI DOMU
Placená Facebook a Instagram reklama – rozšíření okruhu zájemců díky sociálním sítím
Placenou reklamu na Facebooku a později i Instagramu jsem začal pravidelně používat v roce 2014. Proč? Protože počet lidí, kteří chodí na realitní portály, je omezený.
Vím, kdo je ideálním zákazníkem pro koupi vašeho domu. Proto umím správně zacílit reklamu vašeho domu. Tím se dostane mezi daleko více potenciálních kupujících. Představte si skupinu realitních investorů. Jedná se o lidi, kteří mají peníze a kteří chtějí nakoupit, ale nemusí aktivně nemovitosti hledat, případně hledají jen s filtry např. 5+KK v Bořeticích. Pokud je váš dům ve Velkých Pavlovicíh, má dispozici 5+1 nebo 6+1, nedostane se k nim. Přitom by o něj mohli mít zájem, dispozice jsou větší a jedná se o sousední obce. Placenou Facebookovou reklamou takového klienta dokážu najít a nabídnu mu vaši nemovitost online způsobem.
Nejsem ten makléř, který vloží váš dům na realitní portály a tím jeho práce končí. V rozpočtu na každou zakázku mám 25 000–55 000 Kč (tyto náklady jsou započteny v mé provizi) na placenou reklamu na Facebooku a Instagramu. Mé minulé zkušenosti mi dokázaly, že bez masivního marketingu nemohu očekávat prodej za co nejvyšší cenu.
Makléř, který nevyužívá placenou reklamu, vás ochuzuje o možnost prodat váš dům za vyšší cenu. A já mezi ně nepatřím.
NADSTANDARDNÍ MARKETING PŘI PRODEJI DOMU
Placená reklama na YouTube – nezapomínáme na fanoušky videí
Váš dům budu propagovat i krátkými video reklamami na YouTube. Motivace je opět stejná. Čím více kanálů, které lidi navštěvují, tím větší šance, že narazím na kupce, který zaplatí více.
NADSTANDARDNÍ MARKETING PŘI PRODEJI DOMU
Privátní databáze klientů a investorů – využití adresáře Martina Tesárka
Dlouhodobě si buduji relevantní databázi poptávajících klientů, která mi pomáhá prodávat byty, domy a pozemky i neveřejnou cestou. Nejsem závislý jen na realitních serverech a reklamách na sociálních sítích. V roce 2020 jsem během jednoho měsíce zcela neveřejnou cestou prodal 11 z 11 apartmánů v projektu Apartmány Karlovický dvůr.
Mnoho makléřů o databázích jen mluví. Já je mám a dokážu díky nim i efektivně prodávat. Databázi si tvořím zejména díky webu www.neverejnyProdej.cz, facebookové skupině Realitní investoři a v neposlední řadě díky klientům, kteří se mi ozývají na inzerované nemovitosti, které mám v nabídce.
V první fázi prodeje nabídnu váš dům své databázi, která aktuálně čítá více než 8 500 e-mailových adres. Mají možnost koupit jako první. Až poté zahajuji prodej standardní veřejnou cestou přes realitní portály.
NADSTANDARDNÍ MARKETING PŘI PRODEJI DOMU
OZVĚTE SE MI A BUDETE MÍT JISTOTU, ŽE VÁŠ DŮM PRODÁM
CO NEJVÝHODNĚJI.
Zaujala vás moje marketingově-realitní propagace domů?
Zaplaťte standardní provizi za nadstandardní služby
Pracuji za standardní realitní provizi 3,5 – 6 %, popřípadě fixní částku. Určuji ji na základě složitosti obchodního případu, předpokládané časové náročnosti, využití marketingových nástrojů a množství investovaných peněz do placené reklamy na sociálních sítích. I v případě odměny fixní částkou se pohybuji v rozmezí 3,5–6 % z konečné prodejní ceny.
ČASTO SE MĚ PTÁTE
Co vše je ve vaší provizi zahrnuto?
Nešlo by to levněji?
Platí se provize předem?
3,5-6 %
Moje provize je zcela standardní, ale dostanete za ni nadstandardní realitní i osobní servis.
Jaké dokumenty od vás budu k prodeji rodinného domu potřebovat?
Zde je seznam dokumentů, které od vás budu k prodeji rodinného domu potřebovat. Pokud některý z dokumentů nemáte, nevadí. Dokážu si je obstarat sám.
List vlastnictví
Nabývací titul
Kolaudační rozhodnutí
Stavební dokumentace
PENB
Dispoziční plán
Revize
Podepsaná Zprostředkovatelská smlouva
JAK VYPADÁ MOJE ZPROSTŘEDKOVATELSKÁ SMLOUVA?
Nejsem makléř, který vám ukáže smlouvu až těsně před podpisem, nenechá vás se k ní ani vyjádřit a tlačí vás k podpisu. To není můj styl!
Jsem transparentní a otevřený. Stáhněte si mou smlouvu a v klidu si ji pročtěte. Klidně i s vašim právníkem. Kdybyste nějakým pasážím nerozuměli, rád vám je osobně vysvětlím.
Vyplnění formuláře - 1. krok k úspěšnému prodeji vašeho domu
Vyplňte formulář a já se vám do 24 hodin ozvu. Nechcete čekat? Zavolejte mi. Telefon na mě je +420 776 252 777. K zastižení jsem od pondělí do pátku od 8 do 10 hod. Pokud vám to zrovna nevezmu, nejspíš jsem s klienty na prohlídkách nebo řeším, jak zkvalitnit marketingové služby, abych vaše nemovitosti mohl prodat za více peněz. Ozvu se vám, jakmile to bude možné.
KDO JSEM VE TŘECH VĚTÁCH
Jsem profesionální realitní makléř, který od roku 2010 prodal více než 540 nemovitostí v celkové hodnotě přes 1,3 miliardy Kč. Svými zkušenostmi a efektivním využíváním marketingových nástrojů pomáhám klientům z Prahy a jižní Moravy prodávat jejich nemovitosti co nejlépe a za co nejvyšší tržní cenu .
S ČÍM VÁM ZVLÁDNU DOBŘE POMOCT?
U MĚ NA FACEBOOKU TO ŽIJE!
GDPR | Ochrana osobních údajů | Poučení pro spotřebitele | AML vnitřní zásady | Rezervační smlouva
© 2010 - 2024 MARTIN TESÁREK - profesionální realitní makléř