Členská sekce Marketingu pro makléře 2.0 *****
byla oficiálně otevřena!

 

Když jsem si na konci roku 2013 začal pohrávat s myšlenkou vytvořit on-line vzdělávací kurz pro realitní makléře, ani ve snu by mě nenapadlo, že během půl roku vyrvořím kurz, do jehož neplacené části vstoupí 3 200 realitních makléřů z Česka i Slovenska a placenou členskou sekci za 11 900 Kč si zakoupí 120 makléřů, kterým tento obsáhlý vzdělávací kurz změní jednou pro vždy pohled na tuto práci a realitní marketing.

 
"Po přečtení různých realitních článků, jsem si řekl, že se musím ve svém oboru ještě více zdokonalit. Po zhlédnutí několika videí a jeho webových stránek, jsem se rozhodl investovat své peníze a začít se s pomocí Martina Tesárka vzdělávat. MUSÍM ŘÍCT, ŽE TO BYLO JEDNO Z MÝCH NEJLEPŠÍCH ROZHODNUTÍ, JAKÉ JSEM V ŽIVOTĚ UDĚLAL! Martin mi ukázal nový pohled na práci, ukázal nový způsob, kterým lze svou práci zjednodušit a zefektivnit. Díky tomu si více vážím sám sebe a jsem ochoten pracovat pouze s lidmi, kteří ocení, co pro ně dělám."
Jan Mazánekrealitní manažer ve spol. FINCENTRUM REALITY (Pardubice)
"Martine, rád bych napsal jen pár řádků. Všiml jsem si, že chvalozpěvy na Vás jdou ze všech stran, ale přesto i já se přidávám k řadě těch, co Vám děkují. Rád bych Vám poděkoval ze otevření očí, jakým směrem se ubírat. V realitách jsem od roku 2008 (kromě roční přestávky na srealitách), ale vždy jsem byl pouze makléř, který dělal od 50 - 70% provizí. Až do jednoho květnového večera, kdy na mě vyskočila reklama na FB a tam Vy. Popravdě, ten večer jsem už neusnul a říkal si, sakra jak se člověk stejně starý jako já, se stejnou zálibou (sociální sítě, sledování nových trendů na internetu, youtube a pododbně) dostal k tak propracovaným stránkám, videím a hlavně k vlastní realitní kanceláři? Od toho dne už jsem nad tím přemýšlel úplně jinak - koukám na videa, videoblogy, stránky ostatních a k 1. 10. 2014 zakládám vlastní realitní kancelář JOCH Reality. Vše je postavené na tom, co jsem odkoukal od Vás. Žiju na malém městě ve Východních Čechách a myslím (doufám), že všechny Vaše rady a nápady půjdou převést i na náš region. Budu dál koukat na Váš obsah a i já se pokusím přijít s něčím, co by třeba mohlo jednou inspirovat Vás. Jezdím často do Prahy, máte u mě oběd. Ještě jednou děkuji, bez Vás bych teď asi seděl v kanceláři před ADOLEM a volal jako předešlých 6 let. Jste frajer - mějte se FAJN."
Michal Jochrealitní makléř ve spol. JOCH REALITY (Vysoké Mýto)
"Na začátku (při webináři na konci srpna) jsem zvažoval, zda mám investovat 12 tisíc do svého vzdělání. Jsem s kurzem velmi spokojen. Tou rozhodující informací, proč jsem se rozhodl vstoupit, bylo, že jste se zmínil, že příliv klientů z internetu Vám umožnil opustit realitku a založit si svoji vlastní (pracovat sám na sebe). Přiznám se, že byl i můj cíl. Díky Vašemu kurzu Marketing pro makléře jsem se po 5 letech práce u velké realitní sítě osamostatnil a začal pracovat jako nezávislý realitní makléř. Součástí kurzu bylo i zprovoznění vlastních webových stránek (www.Durchanek.cz), které postupně rozvíjím. Napsal jsem i e-book o pronajímání bytů, točím videoprohlídky a pravidelně komunikuji se současnými klienty pomocí email marketingu. Nové klienty získávám i svým působením na sociálních sítích. Toto vše jsem se naučil díky Vašemu kurzu. Martine, děkuji Vám za vše!"
Stanislav Durchánekrealitní makléř ve spol. QARA (Praha)
"Pamätám sa, keď som niekedy v noci zbadal na internete Martinove úvodné 3 videá. Zaujalo ma to a o pár dní neskôr som našiel, že robí kurz Marketing pro makléře 21. století a iba pre 100 realitných maklérov. Povedal som si to je pecka, to sa určite zaplní za 1 deň. V deň, keď Martin spustil školenie, nikdy nezabudnem, od rána som mu volal, nech mi rezervuje jedno miesto, že tam v jeho školení chcem byť. ŠKOLENIE MARKETING PRO MAKLÉŘE 21. STOLETÍ, BOLA MOJA NAJLEPŠIA INVESTÍCIA, KTORÚ SOM MOHOL SPRAVIŤ PRI ROZVOJI SAMÉHO SEBA, SVOJHO PODNIKANIA. Martin ma naučil marketingu na sociálnych sieťach, do jeho školenia som si myslel, že viem napr. o Facebooku všetko a po zhliadnutí jeho videí som zistil, že viem tak 10%. Ukázal mi nástroje, programy na internete, ktoré mi neskutočne šetria čas. A super je, že k tomu obsahu mám doživotný prístup. Martin mi otvoril oči vo veľa veciach, za čo som mu veľmi vďačný. Martin, veľmi pekne ti ďakujem, to čo si ma naučil, dennodenne to využívam. Odporúčam, odporúčam, odporúčam."
Radoslav Záreckýrealitný maklér ve spol. DIRECT REAL (Senec)
"Za poslední čtyři roky jsem utratil statisíce korun za offline školení, online kurzy, semináře, webináře. Koupil, přečetl a poslechl jsem si desítky knih o osobním rozvoji, reklamě, marketingu a podnikání. A za celou tu dobu mě nejvíc ovlivnili tři lidé. Carmine Gallo, který napsal knihu Tajemství skvělých prezentací Steva Jobse, Vojtěch Kostiha, který vedl seminář se stejným názvem i obsahem a v neposlední řadě je to Martin Tesárek a jeho online školení Marketing pro makléře a živý seminář Sebeřízení, sebemotivace a efektivita práce realitního makléře."
Michal Součekrealitní makléř, poradce a zakladatel komunity realitních makléřů QARA (Praha)
 

Málo kdo už ví, že první on-line kurz Tomáše Kučery Milonový makléř spatřil světlo světa až rok po Marketingu pro makléře *****, tedy v roce 2015.

 

Proč jsem ve vzdělávání realitních
makléřů v roce 2015 nepokračoval?

 

Možná proto, že jsem Marketing pro makléře ***** od samého začátku bral jako jednorázový projekt. Navíc se mi o rok později naskytla možnost koupit činžovní dům v Praze a věnovat se developementu, což byl vždy můj podnikatelský cíl. Poté následovalo založení investiční a developerské společnosti 2M INVEST.

Navíc jsem si řekl, že ve vzdělávání makléřů budu pokračovat až budu opět cítit, že mám co předat. 3 roky jsem sbíral jako makléř, investor, majitel firem, ale i marketér zkušenosti, abych mohl 12. listopadu 2017 předstoupit před 20 makléřů a podělit se s nimi o mé zkušenosti na téma Sebeřízení, Sebemotivace a Efektivita práce realitního makléře. Toto školení jsem ještě 3× zopakoval a dostal jsem za něj více než 40 referencí, které najdete zde.

Následovalo 1. a 2. setkání úspěšných realitních makléřů v Bořeticích a Real Estate Marketing Tour 2019 (jediné opravdové školení realitního marketingu v Česku a na Slovensku). 10 přednášek v 10 městech, které navštívilo přes 450 úspěšných realitních makléřů, ale i finančních poradců. Podívejte se co o Real Estate Marketing Tour 2019 řekli samotní účastníci ↓

 
 

O 6 let později jsem se pro vás rozhodl
otevřít Marketing pro makléře 2.0 ***** a podělit se s vámi o vše, co jsem se za 9 let v realitním podnikání a marketingu naučil !!!

 

Nikdy jsem se nespokojil s průměrem! Asi jako žádný bývalý vrcholový sportovec... Každá moje videoprohlídka, přednáška, školení, webová stránka, každý můj reklamní banner, automatický e-mail nebo on-line projekt byl vždy promyšlený do posledního detailu a byl maximálně komplexní.

Jsem si proto jistý, že jsem Marketingem pro makléře 2.0 ***** vytvořil nejkomplexnější marketingový vzdělávací kurz pro realitní makléře, který je navíc maximálně praktický a je založený zejména na mých zkušenostech, protože stále jsem a nadále i budu váš kolega - realitní makléř.

Takto jednoduše můžete v roce 2020 nabírat nemovitosti i vy - naučím vás to!

Má to ale jeden háček...

 

TENTO KURZ ROZHODNĚ NENÍ PRO KAŽDÉHO MAKLÉŘE !!!

 

Ještě než si Marketing pro makléře 2.0 ***** objednáte, chci vás poprosit o následující 3 věci:

 

1. Nekupujte si tento kurz pokud nejste rozhodnuti, že nové informace, které ode mě získáte, uvedete do praxe.

 

2. Nekupujte si tento kurz pokud nejste rozhodnuti, že práci realitního makléře budete dělat i za 12 měsíců.

 

3. Nekupujte si tento kurz pokud máte pocit, že konkurence nabízí levnější a zároveň propracovanější vzdělávací kurzy.

 
 

Pokud s těmito třemi podmínkami souhlasíte,
pojďme se společně podívat, co se díky Marketingu pro makléře 2.0 ***** naučíte a co vše získáte:

 

Můžete se těšit na 3 měsíční intenzivní vzdělávací on-line kurz. Veškerá videa a vzdělávací materiály budou přístupné na internetu v členské sekci 24/7/365 (24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce). Budete mít možnost vzdělávat se, kdy chcetejak často chcete. To je obrovská výhoda, oproti jednorázovým živým seminářům, ze kterých si odnesete maximálně to, co si stihnete napsat během školení na papír.

K Marketingu pro makléře 2.0 *****se můžete kdykoliv vracet. Je vědecky dokázáno, že on-line forma vzdělávání je nejefektivnější formou samovzdělávání v 21. století. Nebudete muset dávat žádné další peníze za benzín a za ubytování, jako by vás to čekalo u živých seminářů.

V členské sekci Marketingu pro makléře 2.0 ***** otevřu také diskuzní fórum, kde budete mít možnost se mnou, ale i spolu navzájem komunikovat, vyměňovat si názory, učit se navzájem a třeba společně uděláme i nějaký obchod, nebo zrealizujeme nový podnikatelský nápad a vyděláme peníze. Kdo ví co vše nás společně čeká... 😊

Přístup do členské sekce Marketingu pro makléře 2.0 ***** získáte doživotně, nebo alespoň do té doby, co bude fungovat internet.

 

85 % současných realitních makléřů to v realitách nikam nedotáhne, protože jim chybí fungující STRATEGIE a nevyužívají potenciál INTERNETU.

Nedopadněte stejně!!! Vstupte do Marketingu pro makléře 2.0 ***** a zařaďte se mezi 15 % realitních makléřů, kteří maximálně a efektivně využívají sílu internetu pro získávání nových zákazníků.

 

. . .a z čeho konkrétně se skládá členská
sekce Marketingu pro makléře 2.0 ***** ?

 

STRATEGIE MAKLÉŘE 21. STOLETÍ

TENTO MODUL SE SKLÁDÁ CELKEM Z 6 VIDEÍ V CELKOVÉ DÉLCE 140 MINUT. Začněte psát zde. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam sodales ipsum ut leo condimentum, sed auctor ipsum mattis. Začněte psát zde. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam sodales ipsum ut leo condimentum, sed auctor ipsum mattis.

Koupit samostatný modul za 1 900 Kč + DPH

E-MAIL MARKETING

Začněte psát zde. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam sodales ipsum ut leo condimentum, sed auctor ipsum mattis. Začněte psát zde. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam sodales ipsum ut leo condimentum, sed auctor ipsum mattis.

Koupit samostatný modul za 1 900 Kč + DPH

OFF-LINE MARKETING

Začněte psát zde. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam sodales ipsum ut leo condimentum, sed auctor ipsum mattis. Začněte psát zde. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam sodales ipsum ut leo condimentum, sed auctor ipsum mattis.

Koupit samostatný modul za 1 900 Kč + DPH

FACEBOOK MARKETING

Začněte psát zde. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam sodales ipsum ut leo condimentum, sed auctor ipsum mattis. Začněte psát zde. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam sodales ipsum ut leo condimentum, sed auctor ipsum mattis.

Koupit samostatný modul za 1 900 Kč + DPH

INSTAGRAM MARKETING

Začněte psát zde. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam sodales ipsum ut leo condimentum, sed auctor ipsum mattis. Začněte psát zde. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam sodales ipsum ut leo condimentum, sed auctor ipsum mattis.

Koupit samostatný modul za 1 900 Kč + DPH

YOUTUBE MARKETING

Začněte psát zde. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam sodales ipsum ut leo condimentum, sed auctor ipsum mattis. Začněte psát zde. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam sodales ipsum ut leo condimentum, sed auctor ipsum mattis.

Koupit samostatný modul za 1 900 Kč + DPH

OBSAHOVÝ MARKETING

TENTO MODUL SE SKLÁDÁ CELKEM Z 6 VIDEÍ V CELKOVÉ DÉLCE 140 MINUTZačněte psát zde. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam sodales ipsum ut leo condimentum, sed auctor ipsum mattis. Začněte psát zde. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam sodales ipsum ut leo condimentum, sed auctor ipsum mattis.

Koupit samostatný modul za 1 900 Kč + DPH
 

Pro prvních 200 makléřů za 
sníženou cenu 9 500 Kč 17 500 Kč.

Tento kurz rozhodně není pro toho, kdo to nemyslí s tímto podnikáním vážně! Pokud věnujete realitám jen pár hodin týdně, nikdy nedosáhnete úspěchu a koupě tohoto vzdělávacího kurzu pro vás budou jen vyhozené peníze.

 
 

První videa z Marketingu pro makléře 2.0 *****
budou oficiálně zpřístupněna 2. 2. 2020.

 

Zlevněné ceny platí pro prvních 200 objednávek. Poté se bude kurz prodávat
za jeho původní hodnotu 17 500 Kč a 22 500 Kč (700 € a 900 €) + DPH 

Marketing pro makléře 2.0 ***** varianta STANDARD
17 500 Kč + DPH (700 €)
9 500 Kč + DPH (380 €)
nebo na splátky 4 x 2 700 Kč (108 €)
* přístup do členské sekce Marketingu pro makléře 2.0 *****
* BONUSOVÉ MATERIÁLY
* fyzický cerfitikát o absolvování kurzu
OBJEDNAT VARIANTU STANDARD
na splátky za 2 700 Kč (108 €) po dobu 4 měsíců
Vzdělávací kurz Marketing pro makléře 2.0 ***** si před vámi zakoupilo už 0 realitních makléřů.
 

ŽE JEŠTĚ VÁHÁTE ZDA DO ČLENSKÉ SEKCE MARKETINGU PRO MAKLÉŘE 2.0 ***** VSTOUPIT? PAK SI PŘEČTĚTE PROSÍM TYTO NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY.

  • 1
    Proč si nenecháš informace pro sebe? Proč školíš? Proč předáváš svoje know-how konkurenci?
    Správná otázka, ale na to jste se mě měli zeptat už v roce 2014 kdy jsem doslova nakoleni vytvořil svůj první vzdělávací kurz pro realitní makléře Marketing pro makléře 1.0, který si za cenu 11 900 Kč koupilo 120 realitních makléřů a získal jsem za něj desítky referencí. Následoval vzdělávací projekt Makléři Makléřům, Real Estate Marketing Tour 2019, 1. a 2. setkání úspěšných realitních makléřů v Bořeticích, pozvánky na konference a další živá školení, které mě nabíjí energií a samozřejmě je to podnikání jako každé jiné - zadarmo to nedělám. Je to podnikání, které mi dává smysl, vydělává peníze a cítím u něj, že předávám informace a know-how, které vám pomáhají být úspěšnějšími obchodníky. Dává mi to prostě smysl, proto to dělám! Jako makléř funguji v Praze a Praha je natolik velká, že se vážně nebojím, že si tím tvořím konkurenci, která mě připraví o práci.
  • 2
    Bude to fungovat i mě na malém městě?
    Jasně že to bude fungovat i na malém městě. Možná ještě víc než v Praze. Malá města a vesnice jsou typické tím, že lidé mezi s sebou navzájem sdílí víc informací. Pokud někomu pomůžete dobře prodat, nebo koupit nemovitost, je větší pravděpodobnost doporučení, než v Praze. V Praze se neznají lidé z jednoho domu, natož pak z vedlejší ulice. Stejně tak funguje na malých městech a vesnicích daleko lépe placená on-line reklama - je totiž jednoduší a hlavně levnější dostat ji k vašim ideálním zákazníkům.
  • 3
    Co když si tento kurz koupí každý makléř a všichni pak budou dělat to co učíš? Bude to i pak fungovat?
    Určitě nekoupí 🙂 Ne každý makléř se k tomuto kurzu dostane. Ne každý je ochoten investovat peníze do svého vzdělání. Ne každý je rozhodnutý prosadit se díky svému marketingu na internetu a sociálních sítích. Budou tu i tací, co si Marketing pro makléře 2.0 koupí, ale už si nenajdou čas aby informace implementovaly do svého podnikání. Každý jsme odlišný. Každý cílíme a přitahujeme svou prací a svým marketingem jiné zákazníky. Nemůže se stát, aby informace, které vám předám a strategie, které učím, přestaly ze dne na den fungovat! Ono je to hodně podobné jako s videoprohlídkami - často slýchám, že video už točí každý a že už to pro přitáhnutí pozornosti prodávajících nefunguje. Stačí si ale otevřít sreality a spočítat si kolik inzerátu obsahuje video /o kvalitě videí teď raději ani nehovořím../. Víte kolik? Max. 7 % inzerátů! Takže nebojte, ani videoprohlídky ještě ani z daleka nedělá každý makléř, proto stále fungují!
  • 4
    Co když nemám svůj web? Je kurz i pro mě? Bude mi to fungovat bez webové stránky?
    Že nemáte svůj web? To je sice velká škoda, nicméně strategie, které v Marketingu pro makléře 2.0 učím nejsou nezbytně založené na nutnosti mít svou webovou stránku. Je tu také placená reklama, je tu video, jsou tu sociální sítě.
  • 5
    Podnikám v realitách více než 7 let. Vydělávám přes 150 000 Kč měsíčně. Nemám nouzi o klienty. Bude mi k něčemu tvůj on-line kurz?
    Já jako makléř podnikám od roku 2010, taky vydělávám víc než 150 tis. za měsíc a stále se mám co učit. On-line marketing se vyvíjí neskutečnou rychlostí. Když jsem v roce 2014 spouštěl Marketing pro makléře 1.0 do kterého vstoupilo přes 120 makléřů, byly sociální sítě ještě v plenkách. A nyní? V roce 2020 - kdo není na Facebooku nebo Instagramu, jako by ani neexistoval. Pokud nechcete aby vám ujel vlak, nasedněte se mnou do Marketingu pro makléře 2.0 *****, určitě vás mám co naučit. Žádný makléř v ČR nemá takový dosah na sociálních sítích a nikomu nefunguje YouTube a web tak jako mě. Přemlouvat vás ale nebudu.
  • 6
    9 500 Kč je celkem dost peněz...
    9 500 Kč (380 €) je jedna průměrná provize za pronajatý byt. Hodnota kurzu je ale daleko vyšší než 9 500 Kč, proto tuto cenu garantuji jen pro prvních 200 realitních makléřů. Poté zvýším jednorázově cenu kurzu na jeho skutečnou hodnotu 17 500 Kč (700 €) + DPH. Kdyby mi někdo před lety nabídl že mě za jednorázovou cenu 9 500 Kč naučí vše co umí a díky tomu já vydělám stovky tisíc, dal bych mu klidně dvojnásobek. Jenže nikdo takový tady před rokem 2014 nebyl!
  • 7
    Nebude tvůj kurz moc obecný? Nebudou tam jen informace, které najdu na internetu zdarma?
    Nebude! Žádná moje přednáška, vystoupení na konferenci, seminář, nebo školení nebylo obecné. Pokud jste mě někdy viděli naživo, musíte mi dát za pravdu.
  • 8
    Máš nám vážně pořád co říct? Vždyť už jsi nám popsal všech 10 nejčastějších marketingových chyb realitních makléřů. Co víc nám můžeš říct?
    Možná mi to nebudete věřit, ale mám toho ještě hodně co říct. 10 nejčastějších marketingových chyb vznikla původně jako přednáška na realitní středu, kterou pořádala spol. Keller Williams. Kniha ČTI, POKUD CHCEŠ BÝT ÚSPĚŠNĚJŠÍ REALITNÍ MAKLÉŘ je pak rozšířeným přepisem této přednášky a vznikla za pouhé 3 týdny. To ale nic není. V těchto 10 videích jsem vám řekl co NEMÁTE DĚLAT, neřekl jsem vám ale CO a hlavně JAK, KDE, KDY a s JAKÝMI NÁSTROJI máte dělat, abyste se stali úspěšnějšími realitními makléři a pravidelně získávali nové zákazníky z internetu. Proto vznikl on-line vzdělávací kurz Marketing pro makléře 2.0, ve kterém vám ukážu přesnou strategii, postupy, nástroje a aplikace, které ze mě udělali jednoho z nejviditelnějších makléřů v republice. A to jsem začínal ve 22 letech naprosto od nuly...
  • 9
    Jaký je rozdíl mezi Marketingem pro makléře 2.0 a vzdělávacími kurzy konkurence?
    Do vzdělání investuji každý rok skoro 100 000 Kč /knížky, on-line kurzy, dokonce živé 3-4 denní semináře v zahraničí/, kupoval jsem si samozřejmě i všechny on-line kurzy mé konkurence a zjistil jsem následující: moje konkurence říká CO máte dělat. Je to fajn; ukáží vám cestu, ale bohužel vás už po té cestě krok po kroku neprovedou. Neukáží vám to nejdůležitější - neukáží vám JAK to máte dělat, aby to skutečně fungovalo! Příkladem je ta dobře míněná rada "buďte aktivní na sociálních sítích" ale už vám nikdo neukáže co přesně na sítích dělat (co psát, kdy psát, jaké nástroje používat, jak zvyšovat dosah příspěvků, jak dostat příspěvky co nejefektivněji k potencionálním zákazníkům atd.). Marketing pro makléře 2.0 ***** je odlišný v tom, že vám ukáže JAK! Dá vám přesnou mapu a ukáže vám ty nejefektivnější strategie, které v roce 2020 opravdu fungují! Vše totiž vychází z mé praxe. V Marketingu pro makléře 2.0 ***** budu maximálně konkrétní. Nebojte, určitě nebudete platit za teorii z učebnic.
 
 

Jsme na konci! Už není čas váhat!

Teď je třeba jít do akce a udělat rozhodnutí! 

 

ANO, nebo NE?

 

Tady a teď se musíte rozhodnout, jestli chcete jít v mých stopách, učit se ode mě a stát se úspěšnějšími realitními makléři, kteří nemají nouzi o klienty, mají správnou marketingovou strategii, nevyhazují peníze z okna za marketing, který nefunguje a kteří vydělávají víc peněz než. doposud.

 

Tak co?

 

Dává vám to smysl a jste ochotni se začít s mou dopomocí vzdělávat v realitním marketingu a dosáhnout díky tomu lepších finančních výsledků?

 

Pokud ano, klikněte na zelené tlačítkouvidíme se uvnitř - v členské sekci Marketingu pro makléře 2.0 *****

 

Věřte mi, že právě teď děláte rozhodnutí, na ktreré nikdy v životě nezapomenete a za které si za pár let poděkujete.

Marketing pro makléře 2.0 ***** je možné zakoupit také na 4 měsíční splátky.