Rozhodli jste se udělat jedno z nejdůležitějších rozhodnutí vaší realitní kariéry! Pomůžu vám stát se úspěšnějším a vyhledávanějším realitním makléřem. Od dnešního dne budete mít po boku toho nejlepšího učitele.

Po Marketingu pro makléře 2.0 ***** už nikdy nic nebude jako dřív... Teď už stačí jen vyplnit fakturační údaje, provést platbu (třeba i na splátky) a můžete se začít ihned se mnou vzdělávat!

 
 
 

ŽE JEŠTĚ VÁHÁTE ZDA DO ČLENSKÉ SEKCE MARKETINGU PRO MAKLÉŘE 2.0 ***** VSTOUPIT? PAK SI PŘEČTĚTE PROSÍM TYTO NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY.

  • 1
    Proč si nenecháš informace pro sebe? Proč školíš? Proč předáváš svoje know-how konkurenci?
    Správná otázka, ale na to jste se mě měli zeptat už v roce 2014 kdy jsem doslova na koleni vytvořil svůj první vzdělávací kurz pro realitní makléře Marketing pro makléře 1.0, který si za cenu 11 900 Kč koupilo 120 realitních makléřů a získal jsem za něj desítky referencí. Následoval vzdělávací projekt Makléři Makléřům, Real Estate Marketing Tour 2019, 1. a 2. setkání úspěšných realitních makléřů v Bořeticích, pozvánky na konference a další živá školení, které mě nabíjí energií a samozřejmě je to podnikání jako každé jiné - zadarmo to nedělám. Je to podnikání, které mi dává smysl, vydělává peníze a cítím u něj, že předávám informace a know-how, které vám pomáhají. Dává mi to prostě smysl, proto to dělám. Jako makléř funguji v Praze a Praha je natolik velká, že se vážně ebojím, že si tím tvořím konkurenci.
  • 2
    Bude to fungovat i mě na malém městě?
    Jasně že to bude fungovat i na malém městě. Možná ještě víc než v Praze. Malá města a vesnice jsou typické tím, že lidé mezi s sebou navzájem sdílí víc informací. Pokud někomu pomůžete dobře prodat, nebo koupit nemovitost, je větší pravděpodobnost doporučení, než v Praze. V Praze se neznají lidé z jednoho domu, natož pak z vedlejší ulice. Stejně tak funguje na malých městech a vesnicích daleko lépe placená on-line reklama - je totiž jednoduší a hlavně levnější dostat ji k vašim ideálním zákazníkům.
  • 3
    Co když si tento kurz koupí každý makléř a všichni pak budou dělat to co učíš? Bude to i pak fungovat?
    Určitě nekoupí 🙂 Ne každý makléř se k tomuto kurzu dostane. Ne každý je ochoten investovat peníze do svého vzdělání. Ne každý je rozhodnutý prosadit se díky svému marketingu na internetu a sociálních sítích. Budou tu i tací, co si Marketing pro makléře 2.0 koupí, ale už si nanajdou čas aby informace implementovaly do svého podnikání. Každý jsme odlišný, každý cílíme a přitahujeme svou prací i svým marketingem jiné zákazníky. Nemůže se stát, aby informace, které vám předám a strategie, které učím, přestaly ze dne na den fungovat. Ono je to hodně podobné jako s videoprohlídkami - často slýchám, že video prezentaci už dělá každý a že už to pro přitháhnutí pozornosti prodávajících nefunguje. Stačí si ale otevřit sreality a spočítat si kolik inzerátu obsahuje video /o kvalitě videí teď raději ani nehovořím../. Víte kolik? Max. 7 % inzerátů. Takže nebojte, ani video prohlídka ještě ani z daleka nedělá každý makléř, proto stále fungují!
  • 4
    Co když nemám svůj web? Je kurz i pro mě? Bude mi to fungovat bez webové stránky?
    Že nemáte svůj web? To je sice velká škoda, nicméně strategie, kterou v Marketingu pro makléře 2.0 učím není nezbytně založená na nutnosti mít svou webovou stránku. Je tu také placená reklama, je tu video, jsou tu sociální sítě.
  • 5
    Podnikám v realitách více než 7 let. Vydělávám přes 100 000 Kč měsíčně. Nemám nouzi o klienty. Bude mi k něčemu tvůj on-line kurz?
    Já jako makléř podnikám od roku 2010, taky vydělávám víc než 100 tis. za měsíc a stále se mám co učit. On-line marketing se vyvíjí neskutečnou rychlostí. Když jsem v roce 2014 spouštěl Marketing pro makléře 1.0 do kterého vstoupilo přes 120 makléře, byly sociální sítě ještě v plenkách. A nyní? V roce 2020 - kdo není na Facebooku nebo Instagramu, jako by ani neexistoval. Pokud nechcete aby vám ujel vlak, nasedněte se mnou do Marketingu pro makléře 2.0, určitě vás mám co naučit. Žádný makléř v ČR nemá takový dosah na sociálních sítích a nikomu nefunguje YouTube a web tak jako mě. Přemlouvat vás ale nebudu.
  • 6
    9 500 Kč je celkem dost peněz...
    9 500 Kč je jedna průměrná provize za pronajatý byt. Hodnota kurzu je ale daleko vyšší než 9 500 Kč, proto tuto cenu garantuji jen pro prvních 200 realitních makléřů. Poté zvýším jednorázově cenu kurzu na jeho skutečnou hodnotu 17 900 Kč + DPH. Kdyby mi někdo před lety nabídl že mě za 9 500 Kč naučí vše co umí a díky tomu já vydělám stovky tisíc, dal bych mu klidně i víc. Jenže nikdo takový tady před rokem 2014 nebyl!
  • 7
    Nebude tvůj kurz moc obecný? Nebudou tam jen informace, které najdu na internetu zdarma?
    Nebude! Žádná moje přednáška, vystoupení na konferenci, seminář, nebo školení nebylo obecné. Pokud jste mě někdy viděli naživo, musíte mi dát za pravdu.
  • 8
    Máš nám vážně pořád co říct? Vždyť už jsi nám popsal všech 10 nejčastějších marketingových chyb realitních makléřů. Co vís nám můžeš říct?
    Možná mi to nebudete věřit, ale mám toho ještě hodně co říct. 10 nejčastějších marketingových chyb vznikla původně jako přednáška na realitní středu, kterou pořádá Keller Williams. Kniha ČTI, POKUD CHCEŠ BÝT ÚSPĚŠNĚJŠÍ REALITNÍ MAKLÉŘ je pak rozšířeným přepisem této přednášky a vznikla za pouhé 3 týdny. To ale nic není. V těchto 10 videích jsem vám řekl co NEMÁTE DĚLAT, neřekl jsem vám ale CO a hlavně JAK, KDE, KDY a s JAKÝMI NÁSTROJI máte dělat, abyste se stali úspěšnějšími realitními makléři a pravidelně získávali nové zákazníky z internetu. Proto vznikl on-line vzdělávací kurz Marketing pro makléře 2.0, ve kterém vám ukážu přesně strategii, postupy, nástroje a aplikace, které ze mě udělali jednoho z nejviditelnějších makléřů v republice. A to jsem začínal ve 22 letech naprosto od nuly...
  • 9
    Jaký je rozdíl mezi Marketingem pro makléře 2.0 a vzdělávacími kurzy konkurence?
    Do vzdělání investuji každý rok skoro 100 000 Kč /knížky, on-line kurzy, dokonce živé 3-4 denní semináře v zahraničí/, kupoval jsem si samozřejmě i všechny on-line kurzy mé konkurence a zjistil jsem následující: moje konkurence říká CO máte dělat. Je to fajn; ukáží vám cestu, ale bohužel vás už po té cestě krok po kroku neprovedou. Neukáží vám to nejdůležitější - neukáží vám JAK to máte dělat, aby to skutečně fungovalo! Příkladem je ta dobře míněná rada "buďte aktivní na sociálních sítích" ale už vám nikdo neukáže co přesně na sítích dělat (co psát, kdy psát, jaké nástroje používat, jak zvyšovat dosah příspěvků, jak dostat příspěvky co nejefektivněji k potencionálním zákazníkům atd.). Marketing pro makléře 2.0 je odlišný v tom, že vám ukáže JAK! Dá vám přesnou mapu a ukáže vám ty nejefektivnější strategie, které v roce 2020 opravdu fungují! Vše totiž vychází z mé praxe. V Marketingu pro makléře 2.0 budu maximálně konkrétní. Nebojte, určitě nebudete platit za teorii z učebnic.

Jsme na konci! Už není čas váhat!

Teď je třeba jít do akce a udělat rozhodnutí! 

 

ANO, nebo NE.

 

Tady a teď se musíte rozhodnout, jestli chcete jít v mých stopách, učit se ode mě a stát se úspěšnějšími realitními makléři, kteří nemají nouzi o klienty, mají správnou marketingovou strategii, nevyhazují peníze z okna za marketing, který nefunguje a kteří vydělávají víc peněz než. doposud.

 

Tak co?

 

Dává vám to smysl a jste ochotni se začít s mou dopomocí vzdělávat v realitním marketingu a dosáhnout díky tomu lepších finančních výsledků?

 

Pokud ano, klikněte na zelené tlačítkouvidíme se uvnitř - v členské sekci Marketingu pro makléře 2.0 *****

 

Věřte mi, že právě teď děláte rozhodnutí, na ktreré nikdy v životě nezapomenete a za které si za pár let poděkujete.

Marketing pro makléře 2.0 ***** je možné zakoupit také na 4 měsíční splátky.