Realitní marketing
rozcestník
Profesionálně nafocený byt je základ budoucího úspěchu!
Prodej bytu bez fotografií od profesionálního fotografa si nedokážu představit. Proto spolupracuji s těmi nejlepšími fotografy v Česku a nemám problém investovat do fotek značnou část z mé budoucí provize. Vím totiž, že bez kvalitní a profesionální prezentace nejde prodat váš byt za co nejvyšší cenu!
NADSTANDARDNÍ MARKETING PŘI PRODEJI BYTU
Díky videoprohlídkám prodávám byty rychleji i za víc peněz!
Videoprohlídky společně s placenou reklamou na Facebooku, Instagramu i YouTube jsou už od roku 2015 mým esem v rukávu a obrovskou konkurenční výhodou. Můj YouTube kanál patří k nejnavštěvovanějších realitním YouTube v České republice a i díky němu se mi daří prodávat byty svých klientů i jinou, než standardní cestou přes běžné realitní portály.
Více videoprohlídek najdete na mém YouTube kanálu, který odebírá už více než 1 600 odběratelů
o 198 % rychlejší prodej
NADSTANDARDNÍ MARKETING PŘI PRODEJI BYTU
3D dispoziční plánek bytu
Inzerci bez perfektně zpracovaného dispozičního plánu si nedokážu představit.
NADSTANDARDNÍ MARKETING PŘI PRODEJI BYTU
Webová stránka
Byl jsem jedním z prvních realitních makleřů v Česku (2014), který začal pro prodej bytů využívat unikátní webové stránky, na kterých najdou zájemci daleko více informací, než na běžných realitních portálech. Ale hlavně, na tyto stránky směřuji veškerou návštěvnost z placené Facebook, Instagram, YouTube, ale i PPC reklamy a tím dosáhnu toho, že se o vašem bytu dozví každý den cca 8 - 10 × více lidí, než z běžné inzerce na realitních portálech.
Jak takový web vypadá? Podívejte se třeba na www.karlinApartment.cz, nebo www.krasnejByt.cz.
NADSTANDARDNÍ MARKETING PŘI PRODEJI BYTU
Placená Facebook a Instagram reklama
Placenou reklamu na Facebooku a později i Instagramu využívám pravidelně od roku 2014. Opět z jednoho prostého důvodu: počet lidí, kteří chodí na realitní portály je omezený.
Díky pochopení kdo je ideální zákazník pro koupi vašeho bytu a správně nastavenému cílení, dokážu reklamu vašeho bytu dostat mezi daleko více potencionálních kupujících. Tak například mezi realitní investory - tedy mezi lidi, kteří mají peníze, kteří chtějí koupit, ale nechodí každý den na sreality.cz. Nebo hledají díky filtrům např. 2+KK na Vinohradech, ale váš byt je 2+1 ve Vršovicích, tzn. rozdíl jen minimální. Díky placené Facebook reklamě dokážu takové klienta najít a nabídnout mu efektivní on-line cestou vaši nemovitost.
Makléř, který nevyužívá placenou reklamu vás ochuzuje o možnost prodat váš byt za vyšší cenu. Náklady za placenou Facebook a Instagram reklamu jsou započteny v mé provizi.
Do každé zakázky investuji 25 000 Kč - 55 000 Kč v placené reklamě na Facebooku a Instagramu. Jsem toho názoru (a mám to i mnohokrát změřeno), že bez masivního marketingu nelze očekávat prodej za co nejvyšší cenu. Nejsem ten makléř, který vloží váš byt na realitní portály a tím jeho práce končí.
NADSTANDARDNÍ MARKETING PŘI PRODEJI BYTU
Placená YouTube reklama
Váš byt budu propagovat i díky krátkým video reklamám na YouTube.
NADSTANDARDNÍ MARKETING PŘI PRODEJI BYTU
Privátní databáze klientů a investorů
Dlouhodobě si buduji relevantní databázi poptávajících klientů, která mi pomáhá prodávat byty i neveřejnou cestou. Např. v roce 2020 jsem během jednoho měsíce prodal 11 z 11 apartmánů v projektu Apartmány Karlovický dvůr zcela neveřejnou cestou.
Mnoho makléřů o databázích jen mluví, já je ale opravdu mám a dokážu díky nim i efektivně prodávat! Databázi si tvořím zejména díky webům www.neverejnyProdej.cz a Facebook skupině Realitní investoři a samozřejmě i díky klientům, kteří se mi ozývají na inzerované nemovitosti, které mám v nabídce.
Můj prodej začíná zpravdila tak, že v první fázi nabídnu váš byt své databázi, která aktuálně čítá více než 8 500 e-mailových adres a až poté zahajuji prodej standardní veřejnou cestou přes realitní portály.
NADSTANDARDNÍ MARKETING PŘI PRODEJI BYTU
OZVĚTE SE MI A PRODEJTE SE MNOU VÁŠ BYT CO NEJVÝHODNĚJI!
Je vám už vše jasné?
Jaká je provize za prodej bytu
v osobním vlastnictví?
Pracuji za standardní realitní provizi 4 - 6 %, popř. fixní částku, kterou vždy určím na základě složitosti obchodního případu, předpokládané časové náročnosti a využití marketingových nástrojů a množství investovaných peněz do placené reklamy na sociálních sítích. Vždy se ale pohybuji v rozmezí 4 - 6 % z konečné prodejní ceny.
ČASTO SE MĚ PTÁTE
Co vše je ve vaší provizi zahrnuto?
Nejde to i levněji?
Platí se provize předem?
4 - 6 %
Moje provize je zcela standardní, ale dostanete za ni nadstandarní realitní i osobní servis.
Jaké dokumenty od vás budu k prodeji bytu potřebovat?
Zde je seznam dokumentů, které od vás budu k prodeji bytu potřebovat. Pokud některý z dokumentů nemáte, nevadí, dokážu si je sám obstarat. Ale nebudeme předbíhat a domluvíme se až osobně...
List vlastnictví
Nabývací titul
Prohlášení vlastníka
Evidenční list
PENB
Dispoziční plán
Potvzení o bezdlužnosti vůči SVJ
Podepsaná Zprostředkovatelská smlouva
Vyplnění formuláře je 1. krokem k úspěšnému prodeji vašeho bytu
Vyplňte tento formulář a já se vám co nejdřív ozvu a domluvíme se na osobní schůzce ve vašem bytě, nebo u mě v kanceláři. Pokud nechcete čekat než si tuto zprávu přečtu, rovnou mi zavolejte. Telefon na mě je 776 252 777. Volat mi můžete kdykoliv od pondělí do pátku od 8 do 20 hod. Pokud vám to zrovna nevezmu, ozvu se vám jakmile to bude možné.
KDO JSEM VE DVOU VĚTÁCH
Považuji se za profesionálního realitního makléře. Díky svým zkušenostem (od roku 2010) a marketingovým nástrojům pomáhám svým klientům prodávat jejich nemovitosti co nejlépe a za co nejvyšší možnou tržní cenu . Za svou kariéru jsem pomohl více jak 1 000 klientů a prodal přes 500 nemovitostí v hodnotě přes 1 miliardu korun českých.
U MĚ NA FACEBOOKU TO ŽIJE!
© 2010 - 2025 MARTIN TESÁREK - profesionální realitní makléř ®