Prodej stavebního pozemku
Prodej stavebních pozemků mám rád. Vyžaduje to od makléře pečlivou přípravu, neboť oproti bytům a domům prodáváte jen vizi. Budoucnost, že na pozemku půjde něco konkrétního postavit. Za svou kariéru jsem prodal vyšší desítky stavebních i nestavebních pozemků a díky tomu jsem získal rozsáhlé know-how, které jsem před časem zhmotnil v tomto 37 bodovém check-listu. Hledáte-li profesionální realitní servis za standardní provizi, pokračujte ve čtení a podívejte se, co ode mě můžete při prodeji pozemků očekávat.
Fotografie – profesionálně nafocený pozemek z dronu je základ úspěchu
Prodej stavebního pozemku bez leteckých fotografií z dronu od profesionála si nedokážu představit. Do fotek investuji značnou část z mé budoucí provize. Spolupracuji s nejlepšími fotografy v Česku. Vytvářím prvotřídní prezentaci, která klienta zaujme, a chce se setkat. Můj cíl je jasný: Prodat pozemek za co nejvyšší cenu.
Inzerce na realitních portálech – kdo tam není, jako by nebyl
Standardem dnešní doby je inzerce na 4 nejnavštěvovanějších českých realitních portálech: www.sreality.cz, www.reality.idnes.cz, www.realitymix.cz a www.eurobydleni.cz.
Já se ale se standardem nespokojím. Chci pro klienta udělat více. Váš pozemek dostane prostor i na dalších 5 realitních portálech, u kterých vím, že zde inzerce dává smysl.
Díky zveřejnění na více portálech se inzerát dostane k více lidem. A čím více lidí jej vidí, tím je větší šance, že najdu někoho, kdo za něj zaplatí více.
Videoprohlídky – rychlejší a dražší prodej
Videoprohlídky společně s placenou reklamou na Facebooku, Instagramu i YouTube jsou už od roku 2015 mým esem v rukávu a obrovskou konkurenční výhodou. Můj YouTube kanál patří k nejnavštěvovanějších realitním YouTube v České republice. Díky němu se mi daří prodávat pozemky svých klientů i jinou než standardní cestou přes běžné realitní portály.
Více videoprohlídek najdete na mém YouTube kanálu, který v českých realitách patří k nejpopulárnějším a odebírá ho už více než 1 600 odběratelů.
Vizualizace budoucího stavu – skvělý nástroj jak ukázat budoucnost stavebního pozemku
Většina klientů nemá představivost. Nedokážou si představit jak by mohl dům na pozemku vypadat. Díky tomu mnohdy koupí jiný pozemek, nebo již postavený rodinný dům. Proto spolupracuji s několika špičkovými dodavateli, kteři pro mě vyhotoví špičkové realistické vizualizace, díky kterým má kupující jasnou představu o tom, jak může dům na pozemku vypadat. Benefity nejsou jen na straně kupujícího, ale i u mě a prodávajícího. Vizualizace pomáhá zkrátit dobu prodeje a často i prodat pozemek za víc peněz!
OZVĚTE SE MI A BUDETE MÍT JISTOTU, ŽE VÁŠ POZEMEK PRODÁM
CO NEJVÝHODNĚJI.
Zaujala vás moje marketingově-realitní propagace pozemků?
Webová stránka – detailní informace na jednom místě
Patřím k prvním realitním makléřům, kteří v Česku začali pro prodej pozemků využívat unikátní webové stránky. Na těch zájemci najdou mnohem více informací než na běžných realitních portálech. Hlavní výhoda ale tkví v tom, že na tyto stránky směřuji veškerou návštěvnost z placené Facebook, Instagram, YouTube, ale i PPC reklamy. O vašem pozemku se každý den dozví o cca 8 – 10× více lidí než z běžné inzerce na realitních portálech.
Abyste měli představu, jak web vypadá, podívejte se třeba na www.pozemkyJirovice.cz nebo www.pozemekPopovicky.cz
Placená Facebook a Instagram reklama – zvýšení dosahu díky sociálním sítím
Placenou reklamu na Facebooku a později i Instagramu využívám pravidelně od roku 2014. Důvod je prostý: počet lidí, kteří chodí na realitní portály, je omezený.
Vím, kdo je ideálním zákazníkem pro koupi vašeho pozemku, a proto umím správně zacílit reklamu vašeho pozemku. Tím se dostane mezi daleko více potenciálních kupujících.
Představte si skupinu realitních investorů, což jsou lidé, kteří mají peníze a kteří chtějí nakoupit, ale nemusí aktivně nemovitosti hledat, případně hledají jen s filtry např. pozemek v obci Valtice. Pokud je váš pozemek v Hlohovci, nebo Sedlci, nedostane se k nim. Přitom by o něj mohli mít zájem, přece jen se jedná o stejnou lokalitu a obce jsou od sebe vzdáleny jen pár kilometrů. Placenou Facebookovou reklamou takového klienta dokážu najít a nabídnu mu váš pozemek online způsobem.
Nejsem ten makléř, který vloží váš pozemek a realitní portály a tím jeho práce končí. Do každé zakázky investuji 25 000 – 55 000 Kč (tyto náklady jsou započteny v mé provizi) do placené reklamy na Facebooku a Instagramu. Mé zkušenosti říkají, že bez masivního marketingu nelze očekávat prodej za co nejvyšší cenu.
Makléř, který nevyužívá placenou reklamu, vás ochuzuje o možnost prodat váš pozemek za vyšší cenu. A já mezi ně nepatřím.
Placená reklama na YouTube – dostaňme se i mezi milovníky videí
Váš pozemek budu propagovat i krátkými video reklamami na YouTube. Motivace je opět stejná. Čím více kanálů, které lidi navštěvují, tím větší šance, že narazím na kupce, který zaplatí více.
Privátní databáze klientů a investorů – využití adresáře Martina Tesárka
Dlouhodobě si buduji relevantní databázi poptávajících klientů, která mi pomáhá prodávat byty, domy a pozemky i neveřejnou cestou. Nejsem tedy závislý jen na realitních serverech a reklamách na sociálních sítích. V roce 2020 jsem během jednoho měsíce zcela neveřejnou cestou prodal 11 z 11 apartmánů v projektu Apartmány Karlovický dvůr.
Mnoho makléřů o databázích jen mluví, já je ale opravdu mám a dokážu díky nim i efektivně prodávat. Databázi si tvořím zejména díky webu www.neverejnyProdej.cz, facebookové skupině Realitní investoři a v neposlední řadě díky klientům, kteří se mi ozývají na inzerované nemovitosti, které mám v nabídce.
V první fázi prodeje nabídnu váš pozemek své databázi, která aktuálně čítá více než 8 500 e-mailových adres. Mají tak možnost koupit jako první. Až poté zahajuji prodej standardní veřejnou cestou přes realitní portály.
OZVĚTE SE MI A BUDETE MÍT JISTOTU, ŽE VÁŠ POZEMEK PRODÁM
CO NEJVÝHODNĚJI.
Zaujala vás moje marketingově-realitní propagace pozemků?
Zaplaťte standardní provizi za nadstandardní služby
Pracuji za standardní realitní provizi 3,5 – 6 %, popřípadě fixní částku. Tu vždy určím na základě složitosti obchodního případu, předpokládané časové náročnosti, využití marketingových nástrojů a množství investovaných peněz do placené reklamy na sociálních sítích. I v případě odměny fixní částkou se pohybuji v rozmezí 3,5 – 6 % z konečné prodejní ceny.
ČASTO SE MĚ PTÁTE
Co vše je ve vaší provizi zahrnuto?
Nešlo by to levněji?
Platí se provize předem?
3,5 - 6 %
Moje provize je zcela standardní, ale dostanete za ni nadstandardní realitní i osobní servis.
Jaké dokumenty od vás budu k prodeji stavebního pozemku potřebovat?
Zde je seznam dokumentů, které od vás budu k prodeji stavebního pozemku potřebovat. Pokud některý z dokumentů nemáte, nevadí. Dokážu si je obstarat sám.
List vlastnictví
Nabývací titul
Územní plán
Regulativy
Existence inženýrských sítí
Územně plánovací informace
Podepsaná Zprostředkovatelská smlouva
JAK VYPADÁ MOJE ZPROSTŘEDKOVATELSKÁ SMLOUVA?
Nejsem makléř, který vám ukáže smlouvu až těsně před podpisem, nenechá vás se k ní ani vyjádřit a tlačí vás k podpisu. To není můj styl!
Jsem transparentní a otevřený. Stáhněte si mou smlouvu a v klidu si ji pročtěte. Klidně i s vašim právníkem. Kdybyste nějakým pasážím nerozuměli, rád vám je osobně vysvětlím.
Vyplnění formuláře - 1. krok k úspěšnému prodeji vašeho pozemku
Vyplňte formulář a já se vám do 24 hodin ozvu. Nechcete čekat? Zavolejte mi. Telefon na mě je +420 776 252 777. K zastižení jsem od pondělí do pátku od 8 do 19 hod. Pokud vám to zrovna nevezmu, nejspíš jsem s klienty na prohlídkách nebo řeším, jak zkvalitnit marketingové služby, abych vaše nemovitosti mohl prodat za více peněz. Ozvu se vám, jakmile to bude možné.
KDO JSEM VE TŘECH VĚTÁCH
Jsem profesionální realitní makléř, který od roku 2010 prodal více než 540 nemovitostí v celkové hodnotě přes 1,3 miliardy Kč. Svými zkušenostmi a efektivním využíváním marketingových nástrojů pomáhám klientům z Prahy a jižní Moravy prodávat jejich nemovitosti co nejlépe a za co nejvyšší tržní cenu .
S ČÍM VÁM ZVLÁDNU DOBŘE POMOCT?
U MĚ NA FACEBOOKU TO ŽIJE!
GDPR | Ochrana osobních údajů | Poučení pro spotřebitele | AML vnitřní zásady | Rezervační smlouva
© 2010 - 2024 MARTIN TESÁREK - profesionální realitní makléř