Prodej bytu v družstevním vlastnictví
Byty prodávám nejčastěji. Každý rok tvoří přes 50 % mnou prodaných nemovitostí. Proto se v této kategorii cítím jako ryba ve vodě. Hledáte-li profesionální realitní servis za standardní provizi, pokračujte ve čtení a podívejte se, co ode mě můžete při prodeji bytu očekávat.
Fotografie – profesionálně nafocený byt je základ úspěchu
Prodej bytu bez fotografií od profesionála si nedokážu představit. Do fotek investuji značnou část z mé budoucí provize. Spolupracuji s nejlepšími fotografy v Česku. Vytvářím prvotřídní prezentaci, která klienta zaujme, a chce se setkat. Můj cíl je jasný: Prodat váš byt za co nejvyšší cenu.
NADSTANDARDNÍ MARKETING PŘI PRODEJI BYTU
Inzerce na realitních portálech – kdo tam není, jako by nebyl
Standardem dnešní doby je inzerce na 4 nejnavštěvovanějších českých realitních portálech: www.sreality.cz, www.reality.idnes.cz, www.realitymix.cz a www.eurobydleni.cz.
Já se ale se standardem nespokojím. Chci pro klienta udělat více. Váš byt dostane prostor i na dalších 5 realitních portálech, u kterých vím, že zde inzerce dává smysl.
Díky zveřejnění na více portálech se inzerát dostane k více lidem. A čím více lidí jej vidí, tím je větší šance, že najdu někoho, kdo za něj zaplatí více.
NADSTANDARDNÍ MARKETING PŘI PRODEJI BYTU
Videoprohlídky – rychlejší a dražší prodej
Videoprohlídky společně s placenou reklamou na Facebooku, Instagramu i YouTube jsou už od roku 2015 mým esem v rukávu a obrovskou konkurenční výhodou. Můj YouTube kanál patří k nejnavštěvovanějších realitním YouTube v České republice. Díky němu se mi daří prodávat byty svých klientů i jinou než standardní cestou přes běžné realitní portály.
Více videoprohlídek najdete na mém YouTube kanálu, který v českých realitách patří k nejpopulárnějším a odebírá ho už více než 1 600 odběratelů.
NADSTANDARDNÍ MARKETING PŘI PRODEJI BYTU
3D virtuální prohlídka bytu – filtr vážných zájemců
Fotky zájemcům ukážou, jak byt vypadá. 3D virtuální prohlídka jim zase zprostředkuje pocit, jako by bytem procházeli. Ocení ji především zahraniční investoři a lidé, kteří bydlí daleko od prodávaného bytu. Osvědčila se také v období nouzového stavu způsobeným covidem-19. Potenciální zájemci měli možnost prohlédnout si byt online a neohrožovali přitom své zdraví ani zdraví ostatních.
Díky tomuto unikátnímu modernímu nástroji si může každý z pohodlí svého domova prodávaný byt projít a rozhodnout se, zda ho navštíví později i osobně. Majitelé tak později jednají jen s vážnými zájemci a věnují čas těm, kterým by měli.
NADSTANDARDNÍ MARKETING PŘI PRODEJI BYTU
Homestaging – zvýšení atraktivity bytu
Homestaging je příprava nemovitosti na prodej a její profesionální prezentace na realitním trhu. Představte si, že chcete prodat své auto. Abyste zvýšili prodejní cenu, před prodejem ho dáte do servisu, pořádně ho vyčistíte a případně zaplatíte za eliminaci šrámů. Při prodeji bytu je to stejné. Nástrojem je právě homestaging.
U mě je příprava bytu před prodejem standardem. Je to poměrně jednoduchá a účinná cesta k vyšší prodejní ceně. Však si udělejte obrázek sami. Podívejte se na fotky několika bytů ve stavu před a po homestagingu.
NADSTANDARDNÍ MARKETING PŘI PRODEJI BYTU
OZVĚTE SE MI A BUDETE MÍT JISTOTU, ŽE VÁŠ BYTPRODÁM
CO NEJVÝHODNĚJI.
Zaujala vás moje marketingově-realitní propagace bytů?
Vizualizace budoucího stavu – skvělý nástroj pro byty před rekonstrukcí
Například u starých bytů může být homestaging kontraproduktivní. Vyplatí se objednávat vizualizace budoucího stavu. Spolupracuji s několika špičkovými dodavateli. Ti mi pošlou realistické vizualizace, díky kterým má kupující jasnou představu o tom, jak může byt vypadat po rekonstrukci. Benefity nejsou jen na straně kupujícího, ale i u mě a prodávajícího. Vizualizace pomáhá zkrátit dobu prodeje a často i prodat byt za víc peněz!
NADSTANDARDNÍ MARKETING PŘI PRODEJI BYTU
3D dispoziční plánek bytu – dispozice na první pohled
Fotky, virtuální prohlídka, homestaging, vizualizace... myslíte si, že už si žádným marketingovým nástrojem nezlepšíte klientovu představivost? Pletete se. Inzerci si nedokážu představit bez perfektně zpracovaného dispozičního plánu, který je samozřejmě ve 3D.
NADSTANDARDNÍ MARKETING PŘI PRODEJI BYTU
Webová stránka – detailní informace na jednom místě
Patřím k prvním realitním makléřům, kteří v Česku začali pro prodej bytů využívat unikátní webové stránky. Na těch zájemci najdou mnohem více informací než na běžných realitních portálech. Hlavní výhoda ale tkví v tom, že na tyto stránky směřuji veškerou návštěvnost z placené Facebook, Instagram, YouTube, ale i PPC reklamy. O vašem bytu se každý den dozví o cca 8–10× více lidí než z běžné inzerce na realitních portálech.
Abyste měli představu, jak web vypadá, podívejte se třeba na www.karlinApartment.cz, nebo www.krasnejByt.cz.
NADSTANDARDNÍ MARKETING PŘI PRODEJI BYTU
Placená Facebook a Instagram reklama – zvýšení dosahu díky sociálním sítím
Placenou reklamu na Facebooku a později i Instagramu využívám pravidelně od roku 2014. Důvod je prostý: počet lidí, kteří chodí na realitní portály, je omezený.
Vím, kdo je ideálním zákazníkem pro koupi vašeho bytu, a proto umím správně zacílit reklamu vašeho bytu. Tím se dostane mezi daleko více potenciálních kupujících. Představte si skupinu realitních investorů, což jsou lidé, kteří mají peníze a kteří chtějí nakoupit, ale nemusí aktivně nemovitosti hledat, případně hledají jen s filtry např. 2+KK na Vinohradech. Pokud je váš byt 2+1 ve Vršovicích, nedostane se k nim. Přitom by o něj mohli mít zájem, dispozice jsou větší a jedná se o sousední čtvrtě. Placenou Facebookovou reklamou takového klienta dokážu najít a nabídnu mu vaši nemovitost online způsobem.
Nejsem ten makléř, který vloží váš byt na realitní portály a tím jeho práce končí. Do každé zakázky investuji 25 000–55 000 Kč (tyto náklady jsou započteny v mé provizi) do placené reklamy na Facebooku a Instagramu. Mé zkušenosti říkají, že bez masivního marketingu nelze očekávat prodej za co nejvyšší cenu.
Makléř, který nevyužívá placenou reklamu, vás ochuzuje o možnost prodat váš byt za vyšší cenu. A já mezi ně nepatřím.
NADSTANDARDNÍ MARKETING PŘI PRODEJI BYTU
Placená reklama na YouTube – dostaňme se i mezi milovníky videí
Váš byt budu propagovat i krátkými video reklamami na YouTube. Motivace je opět stejná. Čím více kanálů, které lidi navštěvují, tím větší šance, že narazím na kupce, který zaplatí více.
NADSTANDARDNÍ MARKETING PŘI PRODEJI BYTU
Privátní databáze klientů a investorů – využití adresáře Martina Tesárka
Dlouhodobě si buduji relevantní databázi poptávajících klientů, která mi pomáhá prodávat byty i neveřejnou cestou. Nejsem tedy závislý jen na realitních serverech a reklamách na sociálních sítích. V roce 2020 jsem během jednoho měsíce zcela neveřejnou cestou prodal 11 z 11 apartmánů v projektu Apartmány Karlovický dvůr.
Mnoho makléřů o databázích jen mluví, já je ale opravdu mám a dokážu díky nim i efektivně prodávat. Databázi si tvořím zejména díky webu www.neverejnyProdej.cz, facebookové skupině Realitní investoři a v neposlední řadě díky klientům, kteří se mi ozývají na inzerované nemovitosti, které mám v nabídce.
V první fázi prodeje nabídnu váš byt své databázi, která aktuálně čítá více než 8 500 e-mailových adres. Mají tak možnost koupit jako první. Až poté zahajuji prodej standardní veřejnou cestou přes realitní portály.
NADSTANDARDNÍ MARKETING PŘI PRODEJI BYTU
OZVĚTE SE MI A BUDETE MÍT JISTOTU, ŽE VÁŠ BYT PRODÁM
CO NEJVÝHODNĚJI.
Zaujala vás moje marketingově-realitní propagace bytů?
Zaplaťte standardní provizi za nadstandardní služby
Pracuji za standardní realitní provizi 3,5–6 %, popřípadě fixní částku. Tu vždy určím na základě složitosti obchodního případu, předpokládané časové náročnosti, využití marketingových nástrojů a množství investovaných peněz do placené reklamy na sociálních sítích. I v případě odměny fixní částkou se pohybuji v rozmezí 3,5–6 % z konečné prodejní ceny.
ČASTO SE MĚ PTÁTE
Co vše je ve vaší provizi zahrnuto?
Nešlo by to levněji?
Platí se provize předem?
3,5-6 %
Moje provize je zcela standardní, ale dostanete za ni nadstandardní realitní i osobní servis.
Jaké dokumenty od vás budu k prodeji bytu potřebovat?
Zde je seznam dokumentů, které od vás budu k prodeji bytu potřebovat. Pokud některý z dokumentů nemáte, nevadí. Dokážu si je obstarat sám.
List vlastnictví
Nabývací titul
Prohlášení vlastníka
Evidenční list
PENB
Dispoziční plán
Potvzení o bezdlužnosti vůči BD
Podepsaná Zprostředkovatelská smlouva
JAK VYPADÁ MOJE ZPROSTŘEDKOVATELSKÁ SMLOUVA?
Nejsem makléř, který vám ukáže smlouvu až těsně před podpisem, nenechá vás se k ní ani vyjádřit a tlačí vás k podpisu. To není můj styl!
Jsem transparentní a otevřený. Stáhněte si mou smlouvu a v klidu si ji pročtěte. Klidně i s vašim právníkem. Kdybyste nějakým pasážím nerozuměli, rád vám je osobně vysvětlím.
Vyplnění formuláře - 1. krok k úspěšnému prodeji vašeho bytu
Vyplňte formulář a já se vám do 24 hodin ozvu. Nechcete čekat? Zavolejte mi. Telefon na mě je +420 776 252 777. K zastižení jsem od pondělí do pátku od 8 do 19 hod. Pokud vám to zrovna nevezmu, nejspíš jsem s klienty na prohlídkách nebo řeším, jak zkvalitnit marketingové služby, abych vaše nemovitosti mohl prodat za více peněz. Ozvu se vám, jakmile to bude možné.
KDO JSEM VE TŘECH VĚTÁCH
Jsem profesionální realitní makléř, který od roku 2010 prodal více než 540 nemovitostí v celkové hodnotě přes 1,3 miliardy Kč. Svými zkušenostmi a efektivním využíváním marketingových nástrojů pomáhám klientům z Prahy a jižní Moravy prodávat jejich nemovitosti co nejlépe a za co nejvyšší tržní cenu .
S ČÍM VÁM ZVLÁDNU DOBŘE POMOCT?
U MĚ NA FACEBOOKU TO ŽIJE!
GDPR | Ochrana osobních údajů | Poučení pro spotřebitele | AML vnitřní zásady | Rezervační smlouva
© 2010 - 2024 MARTIN TESÁREK - profesionální realitní makléř