Nedaří se vám prodat vaši nemovitost?
V posledních letech se vyrojilo na realitním trhu mnoho makléřů, které reality lákali. V posledních letech se vyrojilo na realitním trhu mnoho makléřů, které reality lákali. V posledních letech se vyrojilo na realitním trhu mnoho makléřů, které reality lákali. V posledních letech se vyrojilo na realitním trhu mnoho makléřů, které reality lákali. V posledních letech se vyrojilo na realitním trhu mnoho makléřů, které reality lákali.
OBSAH ČLÁNKU:
1. důvod: Nevybrali jste si makléře, makléř si vybral vás
2. důvod: Nulová investice do reklamy na Facebooku a Instagramu
3. důvod: Vaší nemovitostí chybí kvalitvní videoprohlídka
4. důvod: Prodáváte za správnou tržní cenu?
5. důvod: Nevybrali jste si makléře, makléř si vybral vás
6. důvod: Váš makléř není motivovaný
7. důvod: Nevybrali jste si makléře, makléř si vybral vás
8. důvod: Váš makléř není motivovaný
9. důvod: Nevybrali jste si makléře, makléř si vybral vás
10. důvod: Váš makléř není motivovaný
1. důvod: Nevybrali jste si makléře, makléř si vybral vás
Na trhu jsou stovky kvalitních férových a zkušených realitních makléřů, kteří prokazatelně umí nemovitosti prodávat. Navíc je snadno dokážete najít na internetu. Nedělejte proto tu chybu, že si vyberete makléře, který vás sám kontaktoval (většinou na základě vašeho inzerátu, u kterého jste měli napsáno RK NEVOLAT!).
Proč vás před takovými makléři varuji?
Ze dvou důvodů. Když se vám někdo sám ozve, je to buď:
1. začínající makléř bez zkušeností, nebo za 2. neúspěšný realitní makléř, který nemá dobré jméno, není profesionál a nedokázal se prosadit a docílit toho, aby mu klienti sami volali a poptávali jeho služby při prodeji nemovitosti. Od takových realitních makléře raději ruce pryč. Bude se vás snažit získat na nízkou provizi kolem 1 - 2 %, ale napáchají víc škody než užitku a ve většině případů vás připraví jen o drahocený čas. Jasně, každý nějak začínal a nějak se učit. Odpovězte si ale na otázku: "Je třeba aby se začínají makléř učil zrovna na mě?"
2. důvod: Nulová investice do reklamy na Facebooku a Instagramu
Rok 2021 bude navždy zapsán v kronikách jako rokem kdy se prodala jakákoliv nemovitosti za jakoukoliv cenu a nebylo k tomu potřeba žádného obchodního know-how. Zato o rok později díky zvýšení úrokových sazeb nad 6 % p.a., zvýšeným cenám el. energie, plynu a možná i nejistotě díky válce na Ukrajině zažil realitní trh strmý pád a poptávka po nemovitostech opadla v některých regionech až o 80 %.
Pro mě osobně je placená Facebook a Instagram reklama nedílná součástí mé služby a to už do roku 2014! Nedokážu si představit, že bych při prodeji nemovitostí svých klientům nevyužíval tento kánal, který mi dokáže v relativně krátké době přivést na web tisíce lidí, kteří mají o koupi nemovitostí zájem. Při každém prodeji investuje do reklamy na sociálních sítích min. 25 000 Kč, ale díky tomu urychlím prodej a mnohdy díky tomu zvládnu prodat nemovitost i za vyšší, než inzerovanou cenu.
K úspěšnému prodeji se nelze "prošetřit", určitě ne v době, kdy poptávajících vyrázně ubylo. Zeptejte se svého makléře kolik investoval za poslední měsíc do propagace vaší nemovitosti na sociálních sítí a budete překvapeni...
3. důvod: Vaší nemovitosti chybí kvalitní videoprohlídka
Pokud se rozhodnete prodat nemovitost, je samozřejmostí, že chcete udělat vše pro to, abyste vydělali co nejvíce peněz v co nejkratším čase. Napadlo by vás ale, že jedním z nejúčinnějších marketingových nástrojů dnešní doby pro prodej nemovitosti je právě video? Video je oproti fotkám daleko lepší nositel příběhu i emocí. A jak jistě ze své zkušenosti víte, mnohdy neprodávají fakta ale právě emoce, které ve vás nemovitost vzbudí, nebo i zajímavý příběh a historie.
Pro ty z vás, co máte rádi čísla a fakta:
- správně a kvalitně natočené video s hodnotným obsahem může zvednout zájem až o 403 %
- 60 % zákazníků preferuje video před jinými formami příjmu informací online
- 86 % lidí si videa prohlíží na osobních počítačích a tabletech, 14 % na mobilních telefonech
- průměrné video si až do konce udrží pozornost 37 % lidí
- video kratší než 90 vteřin zhlédne do konce 53 % lidí, video delší než 30 minut jenom 10 %
- pokud webová stránka obsahuje video, průměrný čas, který na ní člověk stráví, se z 50 vteřin zvedne na 5 minut
- správně optimalizovaný web obsahující video má o 57 % větší šanci, že se zobrazí na první stránce Google vyhledávače
Takže už víme, že video je velmi účinná forma marketingové propagace. Bohužel, většina realitních makléřů ho při prodeji nemovitostí nevyužívá. V jejich vysvětlení často zaznívají následující argumenty: jeho výroba je časově i finančně náročná, vyžaduje todávku kreativity a jen málokdo si ochotně stoupne před kameru! Jaká škoda - pro vás, pro prodávající!
No a když už se někdo do videa obšas pustí, můžete to dopadnou i takto ↓↓↓
Videoprohlídka předchozího realitního makléře, který tento dům bez úspechů několik měsíců prodával...
Moje videoprohlídka, včetně anglických, německých i ruských titulků.
Zaujalo vás jak umím prezentovat nemovitosti? Pak se podívejte na tuto stránku.
4. důvod: Prodávate za správnou tržní cenu?
Videoprohlídky společně s placenou reklamou na Facebooku, Instagramu i YouTube jsou už od roku 2015 mým esem v rukávu a obrovskou konkurenční výhodou. Můj YouTube kanál patří k nejnavštěvovanějších realitním YouTube v České republice. Díky němu se mi daří prodávat byty svých klientů i jinou než standardní cestou přes běžné realitní portály. Videoprohlídky společně s placenou reklamou na Facebooku, Instagramu i YouTube jsou už od roku 2015 mým esem v rukávu a obrovskou konkurenční výhodou. Můj YouTube kanál
5. důvod: Vaši nemovitost prodává nezkušený realitní makléř
Videoprohlídky společně s placenou reklamou na Facebooku, Instagramu i YouTube jsou už od roku 2015 mým esem v rukávu a obrovskou konkurenční výhodou. Můj YouTube kanál patří k nejnavštěvovanějších realitním YouTube v České republice. Díky němu se mi daří prodávat byty svých klientů i jinou než standardní cestou přes běžné realitní portály. Videoprohlídky společně s placenou reklamou na Facebooku, Instagramu i YouTube jsou už od roku 2015 mým esem v rukávu a obrovskou konkurenční výhodou. Můj YouTube kanál
6. důvod: Profesionální fotky jsou základ
Videoprohlídky společně s placenou reklamou na Facebooku, Instagramu i YouTube jsou už od roku 2015 mým esem v rukávu a obrovskou konkurenční výhodou. Můj YouTube kanál patří k nejnavštěvovanějších realitním YouTube v České republice. Díky němu se mi daří prodávat byty svých klientů i jinou než standardní cestou přes běžné realitní portály. Videoprohlídky společně s placenou reklamou na Facebooku, Instagramu i YouTube jsou už od roku 2015 mým esem v rukávu a obrovskou konkurenční výhodou. Můj YouTube kanál
7. důvod: A jak jste přišli na cenu?
Videoprohlídky společně s placenou reklamou na Facebooku, Instagramu i YouTube jsou už od roku 2015 mým esem v rukávu a obrovskou konkurenční výhodou. Můj YouTube kanál patří k nejnavštěvovanějších realitním YouTube v České republice. Díky němu se mi daří prodávat byty svých klientů i jinou než standardní cestou přes běžné realitní portály. Videoprohlídky společně s placenou reklamou na Facebooku, Instagramu i YouTube jsou už od roku 2015 mým esem v rukávu a obrovskou konkurenční výhodou. Můj YouTube kanál
8. důvod: fjinhi
Videoprohlídky společně s placenou reklamou na Facebooku, Instagramu i YouTube jsou už od roku 2015 mým esem v rukávu a obrovskou konkurenční výhodou. Můj YouTube kanál patří k nejnavštěvovanějších realitním YouTube v České republice. Díky němu se mi daří prodávat byty svých klientů i jinou než standardní cestou přes běžné realitní portály. Videoprohlídky společně s placenou reklamou na Facebooku, Instagramu i YouTube jsou už od roku 2015 mým esem v rukávu a obrovskou konkurenční výhodou. Můj YouTube kanál
9. důvod: Profesionální fotky jsou základ
Videoprohlídky společně s placenou reklamou na Facebooku, Instagramu i YouTube jsou už od roku 2015 mým esem v rukávu a obrovskou konkurenční výhodou. Můj YouTube kanál patří k nejnavštěvovanějších realitním YouTube v České republice. Díky němu se mi daří prodávat byty svých klientů i jinou než standardní cestou přes běžné realitní portály. Videoprohlídky společně s placenou reklamou na Facebooku, Instagramu i YouTube jsou už od roku 2015 mým esem v rukávu a obrovskou konkurenční výhodou. Můj YouTube kanál
KDO JSEM VE TŘECH VĚTÁCH
Jsem profesionální realitní makléř, který od roku 2010 prodal více než 540 nemovitostí v celkové hodnotě přes 1,3 miliardy Kč. Svými zkušenostmi a efektivním využíváním marketingových nástrojů pomáhám klientům z Prahy a jižní Moravy prodávat jejich nemovitosti co nejlépe a za co nejvyšší tržní cenu .
S ČÍM VÁM ZVLÁDNU DOBŘE POMOCT?
U MĚ NA FACEBOOKU TO ŽIJE!
© 2010 - 2025 MARTIN TESÁREK - profesionální realitní makléř ®