MARKETINGOVÝ A PRODEJNÍ PLÁN MARTINA TESÁRKA PRO ÚSPĚŠNÝ PRODEJ VAŠÍ NEMOVITOSTI

Na základě vašeho zájmu o mé realitní služby jsem vytvořit tuto jednoduchou webovou prezentaci, ve které se vám během 10 minut pokusím na konkrétních příkladech ukázat, jak moje realitní služba vypadá a jak díky tomu co umím, dokážu pomoct i vám prodat vaši nemovitost efektivně - za co nejvyšší cenu, popřípadě v co nejkratším možném čase.

Představení Bc. Martin Tesárek, realitní makléř
se zkušenostmi od roku 2010

2010 začátek realitní kariéry ve společnosti Century 21
2011 přechod do Hypocentra Modré pyramidy (BIDLI)
2012 nejlepší realitní makléř Hypocentra Modré pyramidy
2013 založení vlastní realitní společnosti Makléři na doporučení, s.r.o.
2014 on-line vzdělávací projekt Marketing pro makléře
2015 vlastní developerský projekt U Zlatého beránka
2016 založení investiční společnosti 2M INVEST
2017 založení vzdělávacího projektu Makléři Makleřům
2018 založení vlastní realitní společnosti MARTIN TESAREK REAL ESTATE s.r.o.
2019 založení komunity realitniinvestori.cz + napsání 2 knih
2020 regionální ředitel realitní společnosti KELLER WILLIAMS  CZECH REPUBLIC

Pro své klienty se snažím dlouhodobě vytvářet co nejvyšší přidanou hodnotu při prodeji jejich nemovitostí. Jsem jedním z mála realitních makléřů v Česku, který při prodeji využívá moderní marketingové nástroje typu videoprohlídka, virtuální prohlídka, web nemovitosti, nebo placená reklama na sociálních sítích.

Díky tomu, že moje realitně-marketingová práce je inovativní a přináší mým klientům opravdové výsledky, vnímaji mě ostatní makléři jako průkopníka v realitním marketingu. Pravidelně tak přednáším pro Asociaci realitních kanceláří ČR, nebo Realitnou Úniu Slovenskej republiky. 

V roce 2019 jsem napsal a vydal knížku, která pojednává o 10 nejčastějších marketingových chybách realitních makléřů. Pro zájemce o investování do nemovitostí jsem napsal také knihu, která se jmenuje Jak se stát milionářem za minimum práce, aneb 16 důvodů proč investovat do nemovitostí.

PROFESIONÁLNÍ FOTOGRAFIE, JAKO ZÁKLAD
PRO PRODEJ ZA CO NEJVYŠŠÍ CENU
A V CO NEJKRATŠÍM MOŽNÉM ČASE

Prodej nemovitosti, bez fotografií od profesionálního fotografa si nedokážu představit. Proto spolupracuji s těmi nejlepšími fotografy v Praze a nemám problém investovat do fotografií značnou část z mé budoucí provize. Vím totiž, že bez kvalitní a profesionální prezentace nejde prodat nemovitost za co nejvyšší cenu.

„Přes dva měsíce jsme neúspěšně nabízeli byt na serveru Bezrealitky.cz a čas hrál proti nám, protože jsme se brzy měli stěhovat do nového bytu. Obešel jsem tři realitní makléře a pan Tesárek si mne hned získal profesionálním, ale přátelským dojmem a nasazením. Při nabídce bytu byl schopen vypíchnout výhody, kterých jsem si ani nebyl vědom a které prodeji bytu pomohly. Zachoval chladnou hlavu, kdy já panikařil, a do poslední chvíle vyjednával s potenciálními kupci, kdy jiný makléř by mne tlačil k prodeji prvnímu zájemci. Do měsíce bylo prodáno. Tím to ale neskončilo. Kvalita služeb a ochota pana Tesárka se projevila i během období sepisování smluv, podávání návrhů na katastr a při samotném předání bytu. Vše jsme museli stihnout co nejdříve, což se povedlo. Pana Tesárka, makléře na doporučení, tak můžu s radostí doporučit!“

JAN TICHÝ, profesionální fotograf

dalších více jak 70 referencí najdete na stránce mtre.cz/reference/

PŘIPRAVÍM VAŠI NEMOVITOST NA PRODEJ, TAK ABYCH JI DOKÁZAL PRODAT ZA VÍCE PENĚZ A RYCHLEJI

Ve světě se tomu říká HOMESTAGING, já se držím českého označení, které je více vypovídající: PŘÍPRAVA NEMOVITOSTI NA PRODEJ.

Stejně jako když se rozhodnete prodat svoje auto a před prodejem ho dáte do servisu, pořádně vyčistíte a možné i zakryjete nějaké ty viditelné nedostatky s cílem prodat za co nejvíc, stejně tak byste to měli vy, nebo váš makléř udělat před prodejem své nemovitosti. Cíl je přece stejný: zvýšit prodejní cenu! Pokud to pro vás váš makléř neudělá, připravuje vás o peníze!

A jak to může vypadat? Třeba takto. Toto jsme stihli byt proměnit za jeden jediný den.

PŘED

PO

FOTKA VYDÁ SICE OPROTI TEXTU ZA TISÍC SLOV,
ALE JEN VIDEO JE NOSITELEM PŘÍBĚHU A EMOCÍ

Podívejte se prosím aspoň na jednu z mých videoprohlídek a určitě pochopíte, proč video pro každou nemovitost, kterou prodávám, natáčím.

Navíc každé video umístím na svůj YouTube kanál Martin Tesarek Real Estate & Marketing, který sleduje více než 1 200 odběratelů a je nejsledovanějších realitním kanálem, napříč všemi realitními kancelářemi i realitními makléři. I díky organické sledovanosti, která dosahuje více než 300 hodin každý měsíc, se mi úspěšně daří prodávat nemovitost mých klientů.

MIMO TO VŠECHNO ODEŠLU VAŠI NEMOVITOST
E-MAILEM I NA 8 500 E-MAILOVÝCH ADRES

Dlouhodobě si buduji relevantní databázi poptávajících klientů, která mi pomáhá prodávat nemovitosti i neveřejnou cestou. V roce 2020 jsem takto prodal jen v únoru a březnu 11 apartmánů v Karlovicích www.bydleniKarlovice.cz a 5 stavebních pozemků v obci Rostoklaty www.pozemkyRostoklaty.cz

Mnoho makléřů o databázích jen mluví, já je ale opravdu mám a dokážu díky nim i efektivně prodávat! Databázi si tvořím zejména díky webům www.neverejnyProdej.czwww.realitniInvestori.cz

Můj prodej začíná vždy tak, že v první fázi nabídnu vaší nemovitost své databázi, která aktuálně čítá více než 8 500 e-mailových adres a až poté zahajuji prodej standardní veřejnou cestou přes realitní portály.

„Setkala jsem se s několika realitními makléři a pan Tesárek mne přesvědčil rozsahem svých služeb, profesionalitou, přístupem a celkovou cenou za tyto služby. Na pana makléře Tesárka jsem se mohla ohledně organizace bytu a jeho prodej plně spolehnout. Fotografie bytu byly v dobré kvalitě, navíc natočil i zábavné video propagující můj pražský byt a jeho okolí. Kdybych potřebovala, služby pana Tesárka bych využila znovu a mohla jej s klidným svědomím doporučit i ostatním prodávajícím.“

RNDr. JANA VOBECKÁ, Ph.D., vysokoškolská profesorka

dalších více jak 70 referencí najdete na stránce mtre.cz/reference/

FACEBOOK A INSTAGRAM MARKETING JAKO ÚČINNÝ NÁSTROJ, JAK DOSTAT NEMOVITOST MEZI VÍCE POTENCIONÁLNÍCH KUPUJÍCÍCH

Placenou reklamu na Facebooku a později i Instagramu využívám pravidelně od roku 2014. Opět z jednoho prostého důvodu: počet lidí, kteří chodí na realitní portály je omezený.

Díky pochopení kdo je ideální zákazník pro koupi vaší nemovitosti a správně nastavenému cílení, dokážu reklamu vaší nemovitosti dostat mezi daleko více potencionálních kupujících. Tak například mezi realitní investory - tedy mezi lidi, kteří mají peníze, kteří chtějí koupit, ale nechodí každý den na sreality.cz. Nebo hledají díky filtrům např. 2+KK na Vinohradech, ale váš byt je 2+1 ve Vršovicích, tzn. rozdíl jen minimální. Díky placené Facebook reklamě dokážu takové klienta najít a nabídnout mu efektivní on-line cestou vaši nemovitost.

Makléř, který nevyužívá placenou reklamu vás ochuzuje o možnost prodat vaši nemovitost za vyšší cenu. Náklady za placenou Facebook a Instagram reklamu jsou započteny v mé provizi.

UNIKÁTNÍ WEBOVÁ STRÁNKA
PRO PRODEJ VAŠÍ NEMOVITOSTI

Byl jsem jedním z prvních realitních makleřů v Česku (2014), který začal pro prodej nemovitosti využívat unikátní webové stránky, na kterých najdou zájemci daleko více informací, než na běžných realitních portálech. Ale hlavně, na tyto stránky směřuji veškerou návštěvnost z placené Facebook, Instagram, YouTube, ale i PPC reklamy a tím dosáhnu toho, že se o vaši nemovitosti dozví každý den cca. 8 - 10 × více lidí, než z běžné inzerce na realitních portálech.

„Když jsem se rozhodla prodat byt, abych si mohla pořídit lepší, ani jsem si nedokázala představit, co všechno to může obnášet, natož že to všechno zvládnu sama. Kamarádka mi doporučila Makléře na doporučení a mě přišel nápad všechny ty starosti za přijatelnou cenu outsourcovat, geniální. Sešli jsme se s Martinem a za pár dní se můj byt už nabízel zájemcům. Největší obchod v mém životě se obešel téměř bez mého přičinění. Jediné, co jsem musela udělat, bylo dorazit na několik nutných podpisů k realizaci prodeje, jinak se vše obešlo beze mne. Kromě toho, že jsem se vyhnula nepříjemné administrativě, papírování a zjišťování, co všechno je vlastně potřeba, mě tohle řešení ušetřilo hlavně velkého stresu. Měla jsem jistotu, že vše proběhne správně, protože byt prodává člověk, který tomu rozumí a ví, co vše je potřeba. Byt se prodal za požadovanou cenu a tak rychle, až mě zaskočilo, že už se musím stěhovat. Martin byl po celou dobu trpělivě k dispozici pro mé lajcké otázky a vše proběhlo naprosto v pohodě. Teď už díky prodeji šťastně bydlím ve svém novém vysněném bytě a kdybych ho náhodou někdy v budoucnu chtěla prodat, udělám to úplně stejně, zavolám Martinovi.“

PETRA VĚTROVSKÁ, specialistka na PPC reklamu

dalších více jak 70 referencí najdete na stránce mtre.cz/reference/

DÍKY TÉTO VIRTUÁLNÍ PROHLÍDCE JSEM DOKÁZAL
V ÚNORU REZERVOVAT 11 APARTMÁNŮ
BEZ JEDINÉ OSOBNÍ NÁVŠTĚVY

Virtuální prohlídka je nedílnou součástí mého realitně-marketingového mixu. Virtuální prohlídku ocení zejména zahraniční investoři a lidé, kteří bydlí daleko od prodávané nemovitosti. Díky tomuto unikátnímu modernímu nástroji má každý možnost se z pohodlí svého domova projít prodávanou nemovitostí a rozhodnout se, zda navštíví nemovitost i osobně. Je to obrovská časová úspora a nezatěžuju tak vás prodávající zbytečnými prohlídkami se zájemci "turisty".

Díky této virtuální prohlídce, webu www.bydleniKarlovice.cz a své databázi kontaktů ze stránek www.neverejnyProdej.czwww.realitniInvestori.cz jsem v únoru tohoto roku, během dvou týdnů prodal 11 apartmánů bez jediné osobní prohlídky. Takže ano, funguje to a dáv to smysl!

Náklady za vytvoření virtuální prohlídky jsou započteny v mé provizi.

„Pro prodej nemovitosti přes realitního makléře jsem se rozhodla, jelikož jsem chtěla ušetřit čas a starosti. Využít zkušenosti a know-how někoho, kdo se v oboru již nějakou dobu pohybuje. Potřebovala jsem také objektivně poradit s cenou, abych mohla nemovitost co nejrychleji a nejvýhodněji prodat. Informace o realitních kancelářích jsem sháněla především na internetu. Po pročítání negativních hodnocení se okruh těch, které přicházely v úvahu, zužoval. Vaši kancelář jsem si vybrala pocitově – z Vaší prezentace jsem vycítila profesionalitu a chuť do práce, zaujalo mě i to, že jste na portále Na volné noze. Bylo mi sympatické, že jste menší realitka, u které se dá očekávat bližší spolupráce, což se potvrdilo. Jako realitní makléř jste mě zaujal především přístupem, zájmem o práci, profesionalitou, rozsahem služeb a smyslem pro detail. Na rozdíl od větších realitek, kde si vás přehazují od jednoho zaměstnance k druhému, jsme po celou dobu jednali výhradně spolu. Se službami jsem byla spokojená v celém rozsahu. Velmi oceňuji také pomoc při nákupu nového bytu, rešerši smluv i vyjednání finanční úschovy. Já se nemusela starat prakticky o nic. Za provizi jsem dostala kompletní servis a má nemovitost se prodala za maximální cenu.“

MARIE POSPÍŠILOVÁ, účetní

dalších více jak 70 referencí najdete na stránce mtre.cz/reference/

JAKÝ JE DALŠÍ POSTUP?

V případě, že se rozhodnete využít mých služeb, bude následujícím krokem podpis Smlouvy o realitním zprostředkování, kterou vám v případě vašeho zájmu zašlu e-mailem.

Ihned po schválení podmínek a podpisu smlouvy, začínám pracovat na předprodejní přípravě nemovitosti a marketingu, které povedou k úspěšnému prodeji.

 

Bc. Martin Tesárek
776 252 777
martin@mtre.cz

Provozovatelem webu je realitní společnost MARTIN TESAREK REAL ESTATE s.r.o., IČ: 07434120, www.mtre.cz