
Obchodní podmínky pro online kurz AI MASTERCLASS*****
Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi provozovatelem online kurzu AI MASTERCLASS *****, kterým je Martin Tesárek, IČ: 07434120, se sídlem Žitná 606/29, Praha 1 - Nové Město (dále jen „Provozovatel“), a zákazníky (dále jen „Účastník“ nebo „Zákazník“), kteří se rozhodnou zakoupit a využívat služby poskytované v rámci online kurzu.
Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy mezi Provozovatelem a Zákazníkem a upravují podmínky užívání online kurzu, platební podmínky, záruky, reklamace a další právní aspekty.
1. Úvodní ustanovení
1.1. Provozovatel poskytuje online vzdělávací kurz AI MASTERCLASS ***** zaměřený na umělou inteligenci a její praktické využití v podnikání a dalších oblastech.
1.2. Online kurz je dostupný prostřednictvím webových stránek Provozovatele, kde se mohou Zákazníci registrovat, objednat kurz a získat k němu přístup po zaplacení ceny kurzu.
1.3. Tyto obchodní podmínky se vztahují na všechny osoby, které si kurz zakoupí nebo jej jinak využívají, s výjimkou osob, které jednají v rámci své podnikatelské činnosti jako právnické osoby.
1.4. Provozovatel si vyhrazuje právo tyto obchodní podmínky kdykoli změnit. O případných změnách bude Zákazník informován prostřednictvím e-mailu nebo webových stránek Provozovatele.
2. Uživatelský účet
2.1. Zákazník získává přístup ke kurzu prostřednictvím svého uživatelského účtu, který je vytvořen při registraci na webové stránce.
2.2. Při registraci je Zákazník povinen uvést pravdivé a aktuální údaje. Pokud dojde ke změně údajů, je povinen je neprodleně aktualizovat.
2.3. Přístup k uživatelskému účtu je chráněn heslem. Zákazník je odpovědný za zabezpečení svých přihlašovacích údajů a jejich ochranu před neoprávněným užitím třetími osobami.
2.4. Zákazník nesmí poskytovat přístup ke kurzu třetím osobám ani obsah kurzu jakkoliv šířit bez předchozího písemného souhlasu Provozovatele.
2.5. Provozovatel si vyhrazuje právo kdykoli zrušit uživatelský účet, pokud Zákazník poruší podmínky užívání kurzu nebo nebude účet aktivně využíván po dobu delší než 2 roky.
3. Uzavření smlouvy
3.1. Webová stránka www.martintesarek.cz obsahuje informace o nabízených online kurzech, včetně jejich cen a možností úhrady. Uvedené ceny jsou konečné a zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zveřejněny na webové stránce.
3.2. Prezentace online kurzů na webové stránce má pouze informativní charakter. Společnost není povinna uzavřít kupní smlouvu na základě pouhého zveřejnění kurzu. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se na tento vztah nevztahuje.
3.3. Pro objednání online kurzu zákazník vyplní objednávkový formulář na webové stránce www.martintesarek.cz. Objednávkový formulář obsahuje zejména:
- specifikaci objednávaného online kurzu,
- zvolený způsob úhrady ceny kurzu.
Před odesláním objednávky má zákazník možnost zkontrolovat a upravit zadané údaje. Objednávka se odesílá kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku s povinností platby“.
3.4. Odeslání objednávky s povinností platby znamená, že zákazník potvrzuje souhlas s objednanou službou, její cenou, svou identifikací a zvoleným způsobem úhrady. Objednávka je závazným návrhem smlouvy. Pro platnost objednávky je nutné vyplnit všechny požadované údaje a odsouhlasit obchodní podmínky. Po přijetí objednávky zašle provozovatel zákazníkovi potvrzení na e-mail uvedený v objednávce nebo v uživatelském účtu.
3.5. V případě specifických objednávek (například při vyšší ceně kurzu nebo jiných individuálních podmínkách) si provozovatel vyhrazuje právo požádat zákazníka o dodatečné potvrzení objednávky. Toto potvrzení může probíhat elektronicky (e-mailem) nebo telefonicky.
3.6. Smlouva mezi provozovatelem a zákazníkem vzniká okamžikem, kdy společnost zašle zákazníkovi e-mailové potvrzení objednávky.
3.7. Zákazník může objednávku bez sankcí zrušit, pokud platba za online kurz dosud nebyla provedena. O zrušení objednávky je zákazník povinen informovat provozovatele e-mailem nebo telefonicky.
3.8. Zákazník souhlasí s využitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy.
Veškeré náklady spojené s těmito prostředky (např. poplatky za internetové připojení nebo telefonní hovory) si zákazník hradí sám.
3.9. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Společnost smlouvu archivuje za účelem jejího řádného plnění.
3.10. Provozovatel si vyhrazuje právo objednávku nepřijmout a smlouvu se zákazníkem neuzavřít.
Důvody pro odmítnutí objednávky mohou zahrnovat zejména následující případy:
- Zákazník používá webové stránky způsobem, který omezuje nebo obtěžuje ostatní uživatele či společnost.
- Zákazník je poskytovatelem služeb nebo podnikatelem v oboru, který přímo či nepřímo konkuruje hlavním nebo doplňkovým aktivitám společnosti.
- Zákazník poskytuje služby konkurenční osobě, je u ní zaměstnán, vlastní v ní podíl nebo v ní zastává statutární funkci.
- Jiné odůvodněné případy, kdy by uzavření smlouvy bylo v rozporu s oprávněnými zájmy společnosti.
4. Cena zboží/ služeb a platební podmínky
4.1. Cena za online kurz může být uhrazena jedním z následujících způsobů:
- Bezhotovostní platba prostřednictvím platební brány Stripe – tato platební služba je poskytována společností Stripe, Inc., se sídlem na adrese 354 Oyster Point Blvd, South San Francisco, CA 94080, USA. Platby jsou realizovány přesměrováním na zabezpečené servery poskytovatele. Společnosti nejsou předávány žádné údaje o platební kartě nebo jiné citlivé informace, kromě potvrzení, zda byla platba úspěšně provedena.
- Bankovním převodem – zákazník provede úhradu na bankovní účet společnosti č. 312265630/0300 vedený u Československé obchodní banky. Jako variabilní symbol slouží číslo objednávky, které zákazník obdrží e-mailem.
4.2. Pokud zákazník neuhradí cenu online kurzu do 48 hodin od odeslání objednávky, bude objednávka automaticky považována za stornovanou. Tato skutečnost představuje rozvazovací podmínku smlouvy, což znamená, že smlouva zaniká bez dalšího upozornění zákazníka ze strany společnosti.
Provozovatel nevyžaduje žádnou zálohovou platbu ani jiný předběžný finanční závazek.
V případě bezhotovostní platby je závazek zákazníka uhradit cenu online kurzu splněn ve chvíli, kdy je příslušná částka připsána na účet společnosti.
4.3. Provozovatel není plátcem DPH. Faktura bude vystavena po připsání platby za online kurz a doručena zákazníkovi elektronicky na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.
5. Online kurz
5.1. Zákazník získává přístup k online kurzu prostřednictvím uživatelského účtu, ze kterého může sledovat výuková videa a další digitální obsah. Online kurz je zpřístupněn nejpozději do 48 hodin od okamžiku přijetí platby provozovatelem.
5.2. Vzhledem k tomu, že online kurz představuje digitální obsah, který je zákazníkovi zpravidla zpřístupněn ihned po provedení platby, souhlasí zákazník s tím, že plnění bude zahájeno ještě před uplynutím zákonné lhůty pro odstoupení od smlouvy. Zákazník bere na vědomí, že tímto ztrácí právo na odstoupení od smlouvy ve smyslu § 1837 písm. l) občanského zákoníku.
5.3. Obsah online kurzu je určen výhradně pro osobní potřebu zákazníka.
Zákazník nesmí:
- zpřístupňovat online kurz třetím osobám,
- jakýmkoliv způsobem obsah kurzu šířit,
- pořizovat kopie výukových videí či jiného obsahu,
- stahovat nebo ukládat obsah na jakékoliv digitální médium.
Veškerý obsah online kurzů je chráněn autorským právem společnosti, a jakékoli neoprávněné šíření nebo kopírování je porušením zákona.
6. Práva z vadného plnění, informativní po vaha online kurzu
6.1. Práva a povinnosti smluvních stran související s vadným plněním se řídí obecně závaznými právními předpisy. Pokud zákazník zjistí vadu ve zpřístupnění online kurzu nebo jeho obsahu, má právo uplatnit reklamaci.
Reklamaci lze uplatnit:
- Písemně na adrese sídla společnosti,
- Elektronicky e-mailem,
- Prostřednictvím poštovní zásilky.
Okamžikem uplatnění reklamace se rozumí den, kdy společnost obdrží od zákazníka oznámení o vadném plnění.
6.2. Veškeré informace poskytované prostřednictvím online kurzu mají výhradně studijní a vzdělávací charakter.
6.3. Informace obsažené v online kurzech nelze vykládat jako osobní investiční či finanční doporučení, ani jako výzvu k realizaci jakéhokoli finančního rozhodnutí. Použití informací z kurzu pro investiční či obchodní rozhodnutí je výhradně na odpovědnosti zákazníka.
Zákazník není oprávněn požadovat náhradu škody za jakékoli finanční nebo jiné ztráty způsobené využitím strategií či informací obsažených v kurzu.
7. Garance vrácení peněz
7.1. Účastník má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 20 dnů od zakoupení kurzu.
7.2. Pro uplatnění tohoto práva je nutné kontaktovat provozovatele prostřednictvím e-mailu na adrese reality@martintesarek.cz a uvést číslo objednávky.
7.3. Provozovatel se zavazuje vrátit Účastníkovi plnou uhrazenou částku do 10 pracovních dnů od obdržení žádosti o odstoupení, a to stejným způsobem, jakým byla platba provedena.
8. Ochrana osobních údajů
8.1. Provozovatel plní svou informační povinnost vůči zákazníkům ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen „nařízení GDPR“). Informace o tom, jak společnost zpracovává osobní údaje zákazníků, jsou uvedeny v samostatném dokumentu Zásady zpracování osobních údajů, který je dostupný na webových stránkách společnosti.
8.2. Osobní údaje zákazníků jsou zpracovávány za účelem plnění smlouvy uzavřené mezi společností a zákazníkem, jednání o smlouvě, plnění zákonných povinností uložených právními předpisy.
8.3. Provozovatel zpracovává osobní údaje v souladu s nařízením GDPR, které upravuje ochranu osobních údajů na území Evropské unie. Při zpracování osobních údajů společnost dbá na dodržování zásad zákonnosti, korektnosti, transparentnosti a minimalizace údajů.
8.4. Zákazník výslovně prohlašuje, že se seznámil se Zásadami zpracování osobních údajů a souhlasí s podmínkami jejich zpracování. Podrobnosti o rozsahu, způsobu a době uchovávání osobních údajů jsou uvedeny v dokumentu Zásady zpracování osobních údajů, který je dostupný online.
9. Další práva a povinnosti smluvních stran
9.1. Provozovatel není ve vztahu k zákazníkovi vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
9.2. V případě spotřebitelských sporů mezi společností a zákazníkem je možné využít mimosoudní řešení sporů prostřednictvím České obchodní inspekce (ČOI).
Kontaktní údaje České obchodní inspekce:
Sídlo: Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2
IČ: 000 20 869
Webová stránka: www.coi.cz
Pro online řešení sporů mohou zákazníci využít také platformu Evropské komise dostupnou na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
9.3. Provozovatel je oprávněn poskytovat služby na základě živnostenského oprávnění. Kontrolu nad dodržováním právních předpisů v této oblasti vykonává příslušný živnostenský úřad. Úřad pro ochranu osobních údajů provádí dozor nad oblastí ochrany osobních údajů. Česká obchodní inspekce zajišťuje dohled nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
9.4. Zákazník bere na vědomí a přijímá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku. Tímto prohlašuje, že si je vědom skutečnosti, že podmínky kurzu se mohou v budoucnu změnit v důsledku vnějších okolností, a zavazuje se takové změny akceptovat.
10. Důvěrné informace
10.1. Zákazník se zavazuje uchovat v tajnosti veškeré informace, které mu byly poskytnuty v souvislosti s uzavřením a plněním smlouvy, ať už písemně, ústně, konkludentně či jinou formou.
Mezi důvěrné informace patří zejména:
- informace o společnosti,
- údaje o dalších zákaznících,
- používané metody a procesy,
- obsahová náplň online kurzů,
- jakékoli další interní informace obdobného charakteru.
10.2. Zákazník se zavazuje, že bez předchozího písemného souhlasu společnosti:
- neposkytne důvěrné informace třetím osobám,
- nepoužije důvěrné informace k poškození dobrého jména společnosti,
- zajistí ochranu těchto informací před neoprávněným přístupem a únikem.
10.3. Za porušení této povinnosti se nepovažuje zveřejnění důvěrných informací v následujících případech:
- pokud tak stanoví právní předpisy,
- na základě rozhodnutí příslušného orgánu veřejné moci,
- pokud se informace staly veřejně známými jiným způsobem než jednáním zákazníka.
10.4. V případě, že zákazník poruší svou povinnost zachovávat důvěrné informace, je povinen uhradit společnosti veškeré vzniklé škody. Náhradu škody musí zaplatit neprodleně poté, co mu společnost tuto částku písemně vyčíslí.
11. Závěrečná ustanovení
11.1. Veškerá práva a povinnosti vyplývající ze smlouvy se řídí platnými právními předpisy České republiky.
11.2. Pokud by některé ustanovení těchto obchodních podmínek bylo nebo se stalo neplatným či neúčinným, nebude tím dotčena platnost ostatních ustanovení. Neplatné či neúčinné ustanovení bude nahrazeno jiným, které nejlépe odpovídá původnímu smyslu a účelu.
11.3. Provozovatel si vyhrazuje právo jednostranně měnit, doplňovat nebo zrušit tyto obchodní podmínky v souladu s § 1752 odst. 1 občanského zákoníku, pokud to bude nezbytné nebo přiměřené. O změnách bude zákazníky informovat písemně, a to zveřejněním na webových stránkách společnosti nebo jiným obvyklým způsobem. Smlouvy uzavřené po datu účinnosti změněných podmínek se řídí jejich novým zněním, pokud není smluvně stanoveno jinak.
11.4. Zákazník má právo vyjádřit nesouhlas se změnami obchodních podmínek do 7 dnů od jejich zveřejnění nebo od chvíle, kdy se o nich prokazatelně dozvěděl. Pokud zákazník ve stanovené lhůtě nesouhlas nevyjádří, má se za to, že se změnami souhlasí.
11.5. Adresa pro doručování: Žitná 562/10, Nové Město, 120 00 Praha 2
E-mailová adresa: reality@martintesarek.cz
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 10. 2. 2025.
Zásady zpracování osobních údajů pro zákazníky dle GDPR
Cílem těchto Zásad zpracování osobních údajů pro zákazníky provozovatel Martin Tesárek dle GDPR vydaných provozovatelem Martinem Tesárkem, IČ 75196310, se sídlem Žitná 606/29, Praha 1 - Nové Město (dále jen „Zásady“ a „Společnost“) je poskytnout informace o tom, jaké osobní údaje provozovatel (jako správce) zpracovává o fyzických osobách při poskytování služeb, při návštěvách internetových stránek provozovatele , kontaktech s potenciálními zákazníky a v rámci své činnosti, k jakým účelům a jak dlouho provozovatel tyto osobní údaje v souladu s platnými právními předpisy zpracovává, komu a z jakého důvodu je může předat, a rovněž informovat o tom, jaká práva fyzickým osobám v souvislosti se zpracováním jejich osobních údajů náleží.
Tyto Zásady se týkají zpracování osobních údajů zákazníků a přiměřeně i jejich zástupců či kontaktních osob, uživatelů služeb Společnosti, zájemců o služby Společnosti a návštěvníků internetových stránek provozovaných Společností, a to vždy v rozsahu osobních údajů odpovídajícím jejich postavení vůči Společnosti.
Tyto Zásady jsou účinné od 5. 9. 2018 a jsou vydány v souladu s nařízením (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů („nařízení“ nebo „GDPR“) za účelem zajištění informační povinnosti Společnosti jako správce dle čl. 13 GDPR.
Provozovatele je možné konktaktovat na adrese její korespondenční adresy nebo na následujících kontaktních údajích:
e-mailová adresa: reality@martintesarek.cz
telefonický kontakt: 776 252 777
Základní pojmy a informace
Osobní údaj
Osobním údajem je každá informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě (subjektu údajů). Identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor (jméno, příjmení, číslo, síťový identifikátor) nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
Zvláštní kategorie osobních údajů
Jedná se o takový osobní údaj, který subjekt údajů sám o sobě může poškodit ve společnosti, v zaměstnání, ve škole či může zapříčinit diskriminaci. Takový osobní údaj vypovídá obvykle o rasovém či etnickém původu, politických názorech, náboženském vyznání či filozofickém přesvědčení nebo členství v odborech, případně dochází ke zpracování genetických údajů, biometrických údajů za účelem jedinečné identifikace fyzické osoby a údajů o zdravotním stavu či o sexuálním životě nebo sexuální orientaci fyzické osoby.
Subjekt údajů
Subjektem údajů je fyzická osoba, jíž se osobní údaje týkají, a kterou je možné dle osobního údaje identifikovat nebo která je identifikovatelná.
Správce osobních údajů
Správcem je fyzická nebo právnická osoba, která určuje účely a prostředky zpracování osobních údajů a za zpracování primárně odpovídá. Není-li v těchto zásadách nebo podmínkách konkrétní služby uvedeno jinak, platí, že správcem osobních údajů je Společnost.
Zpracovatel osobních údajů
Zpracovatelem je fyzická nebo právnická osoba, která na základě pokynů Společnosti zpracovává pro Společnost osobní údaje.
Zpracování osobních údajů
Zpracování je jakákoli operace nebo soubor operací, která je prováděna s osobními údaji nebo soubory osobních údajů pomocí či bez pomoci automatizovaných postupů jako je shromáždění, zaznamenání, uspořádání, strukturování, uložení, přizpůsobení nebo pozměnění, vyhledání, nahlédnutí, použití, zpřístupnění přenosem, šíření nebo jakékoli jiné zpřístupnění, seřazení či zkombinování, omezení, výmaz nebo jejich zničení.
A. Kategorie osobních údajů
Osobním údajem je jakákoli informace, která se vztahuje k fyzické osobě, kterou je Společnost schopna identifikovat. V souvislosti s poskytováním služeb může ze strany Společnosti dojít ke zpracování následujících kategorií osobních údajů.
1. Základní osobní identifikační údaje a adresní údaje
Takové údaje jsou nutné pro uzavření a plnění smlouvy. Jedná se zejména o:
• akademický titul
• jméno a příjmení
• obchodní firmu
• rodné číslo (v případě, že z jakýchkoli důvodů nebylo rodné číslo přiděleno, pak datum narození)
• IČO, DIČ
• adresa trvalého pobytu
• korespondenční adresa
• adresa sídla nebo místa podnikání
• fakturační adresa
• bankovní spojení
• podpis
2. Kontaktní údaje
• kontaktní telefonní číslo
• kontaktní e-mail
3. Ostatní údaje generované v souvislosti s poskytováním služeb
• lokalita, ve které má subjekt údajů zájem koupit či si pronajmout nemovitost
4. Údaje z komunikace mezi Společností a subjektem údajů
Tyto údaje vznikají při komunikaci související s poskytováním služeb mezi Společností a subjektem údajů. Jedná se o zápisy osobní komunikace, písemné a elektronické, se subjektem údajů.
5. Údaje zpracované na základě souhlasu
Zpracování těchto údajů není nezbytně nutné k plnění smlouvy nebo zákonných povinností či ochranu oprávněných zájmů Společnosti, ale jejich zpracování umožní Společnosti zlepšovat služby, zaměřit se na to, co zákazníky opravdu zajímá, a případně zákazníky a jiné subjekty údajů informovat o nabídkách, které jsou pro ně vhodné. Tyto údaje jsou zpracovány jen v případě udělení souhlasu a mohou být zpracovány po dobu platnosti tohoto souhlasu. Jedná se zejména o:
• údaje získané marketingovými průzkumy (jsou zpracovány u zákazníků služeb Společnosti na základě souhlasu se zpracováním osobních údajů pro obchodní účely),
• údaje o využívání služeb a typovém chování při využívání služeb (jsou zpracovány u zákazníků služeb Společnosti na základě souhlasu se zpracováním osobních údajů pro obchodní účely),
• kontaktní údaje v případě, že se nejedná o zákazníka Společnosti (jsou zpracovány na základě souhlasu s marketingovým oslovením),
• záznamy o chování na internetových stránkách spravovaných Společností získané z cookies v případě povolení cookies ve webovém prohlížeči (jsou zpracovány pro vylepšení provozu internetových stránek provozovaných Společností, internetovou reklamu a v případě souhlasu se zpracováním osobních údajů pro obchodní účely jsou tyto údaje zpracovány společně s ostatními osobními údaji pro tento účel).
B. Účely, právní důvody a doby zpracování osobních údajů
Rozsah zpracovávaných údajů závisí na účelu zpracování. Pro některé účely je možné zpracovávat údaje přímo na základě smlouvy, oprávněného zájmu Společnosti nebo na základě zákona (bez souhlasu), pro jiné pouze na základě souhlasu.
1. Zpracovávání z důvodu plnění smlouvy, plnění zákonných povinností a z důvodu oprávněných zájmů Společnosti
Poskytnutí osobních údajů nutných pro plnění smlouvy, plnění zákonných povinností Společnosti a ochranu oprávněných zájmů Společnosti je povinné. Bez poskytnutí osobních údajů k těmto účelům by nebylo možné služby poskytovat. Ke zpracování osobních údajů pro tyto účely nepotřebujeme souhlas. Zpracování z důvodu plnění smlouvy a plnění zákonných povinností nelze odmítnout.
Jedná se zejména o tyto základní dílčí účely:
• pořádání odborných seminářů (plnění smlouvy)
• poskytování poradenských služeb (plnění smlouvy)
• činnost zprostředkovatele (plnění smlouvy)
• prodej a pronájem nemovitých věcí (plnění smlouvy)
• prodej movitých věcí (plnění smlouvy)
• plnění zákonných daňových povinností (plnění zákonných povinností)
• účely stanovené zvláštními zákony pro potřeby trestního řízení a pro naplnění povinnosti součinnosti s Policií České republiky a dalšími státními orgány (plnění zákonných povinností)
• vymáhání pohledávek za zákazníkem a ostatní zákaznické spory (oprávněný zájem Společnosti)
• procesy spojené s identifikací zákazníka (plnění smlouvy)
• zajištění důkazů pro případ nutnosti obhajoby práv Společnosti (oprávněný zájem Společnosti)
• evidence dlužníků (oprávněný zájem Společnosti)
Osobní údaje pro tyto činnosti jsou zpracovány v rozsahu nutném pro naplnění těchto činností a po dobu nutnou k jejich dosažení nebo po dobu přímo stanovenou právními předpisy. Poté jsou osobní údaje vymazány či anonymizovány. Základní lhůty pro zpracování osobních údajů jsou k dispozici níže.
U zákazníků Společnosti, je Společnosti oprávněna v případě, že mají splněny veškeré své závazky vůči ní, zpracovávat v zákaznické databázi jejich základní osobní, identifikační, kontaktní údaje, údaje o službách či produktech a údaje z jejich komunikace se Společností po dobu 4 let ode dne ukončení poslední smlouvy se Společností.
V případě jednání mezi Společností a potenciálním zákazníkem o uzavření smlouvy, které nebylo završeno uzavřením smlouvy, je Společnost oprávněna zpracovávat poskytnuté osobní údaje po dobu 3 měsíců od příslušného jednání.
Faktury vystavené Společností jsou v souladu s § 35 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, archivovány po dobu 10 let od jejich vystavení. Z důvodu nutnosti doložit právní důvod pro vystavení faktur jsou po dobu 10 let ode dne ukončení smlouvy archivovány i příslušné smlouvy.
2. Zpracovávání údajů zákazníků Společnosti se souhlasem pro obchodní účely
U zákazníka Společnosti s jeho souhlasem zpracovává Společnost osobní údaje pro obchodní účely.
Se souhlasem pro obchodní účely zpracovává Společnost osobní údaje zákazníka primárně pro vytvoření vhodné nabídky služeb či produktů Společnosti nebo třetích stran a v souvislosti s oslovením zákazníka, a to telefonicky, písemně, prostřednictvím veškerých prostředků internetové reklamy a formou elektronické komunikace prostřednictvím kontaktních údajů nebo čísel služby. Tyto činnosti jsou nezbytně nutné pro oslovení zákazníků s vhodnými marketingovými nabídkami.
Poskytnutí souhlasu k obchodním účelům je dobrovolné a zákazník jej může kdykoli odvolat. Tento souhlas zůstává v platnosti po dobu smluvního vztahu mezi subjektem údajů a Společností a následující 4 roky poté nebo do doby, dokud jej zákazník neodvolá. Pro obchodní účely mohou být na základě souhlasu zpracovány veškeré kategorie údajů uvedené v sekci A tohoto dokumentu (s výjimkou podpisu), a to po dobu, po kterou je Společnost oprávněna tyto údaje evidovat pro účely poskytování služeb, plnění zákonných a smluvních povinností a ochranu svých oprávněných zájmů, nejdéle však do odvolání souhlasu či do uplynutí doby 4 let ode dne ukončení smlouvy se Společností, pokud zákazník souhlas dříve neodvolá. Pokud subjekt údajů svůj souhlas odvolá, není tím dotčeno zpracování jeho osobních údajů ze strany Společnosti pro jiné účely a na základě jiných právních titulů, v souladu s těmito zásadami zpracování osobních údajů.
3. Zpracovávání údajů subjektů údajů, které udělily souhlas s marketingovým oslovením prostřednictvím elektronického kontaktu
U subjektů, které udělily souhlas s marketingovým oslovením prostřednictvím elektronického kontaktu, zpracovává Společnost s jejich souhlasem po dobu uvedenou v souhlasu kontakty, které jí subjekt dá k dispozici pro účely marketingového oslovení s nabídkou služeb Společnosti. Pokud je tento souhlas udělen prostřednictvím internetových stránek provozovaných Společností, jsou společně s těmito kontakty zpracovány i údaje z cookies Společnosti, které jsou umístěny na internetových stránkách, na kterých byl tento souhlas udělen, a to jen v případě, že má subjekt cookies ve webovém prohlížeči povoleny.
4. Zpracovávání cookies z internetových stránek provozovaných Společností
V případě, že má subjekt ve svém webovém prohlížeči povoleny cookies, zpracovává o něm Společnost záznamy chování z cookies umístěných na internetových stránkách provozovaných Společností, a to pro účely zajištění lepšího provozu internetových stránek a pro účely internetové reklamy Společnosti.
C. Kategorie příjemců osobních údajů
Společnost při plnění svých závazků a povinností ze smluv využívá odborné a specializované služby jiných subjektů. Pokud tito dodavatelé zpracovávají osobní údaje předané od Společnosti, mají postavení zpracovatelů osobních údajů a zpracovávají osobní údaje pouze v rámci pokynů od Společnosti a nesmí je využít jinak. Jde zejména o vymáhání dlužných pohledávek, činnost znalců, advokátů, auditorů, správu IT systémů, internetovou reklamu nebo obchodní zastoupení. Každý takový subjekt je pečlivě vybrán a s každým je uzavřena smlouva o zpracování osobních údajů, ve které má zpracovatel stanoveny přísné povinnosti k ochraně a zabezpečení osobních údajů. Seznam zpracovatelů je následující:
• Poskytovatel emailových služeb: SmartSelling a.s., IČ 29210372, se sídlem Netroufalky 797/5, Bohunice, 625 00 Brno, spisová značka B 7559 vedená u Krajského soudu v Brně.
• Poskytovatel daňových služeb: KODAP Jihlava, s.r.o., IČ 01868594, se sídlem 17. listopadu 2107/11, 586 01 Jihlava, spisová značka C 79649 vedená u Krajského soudu v Brně.
• Poskytovatel fakturačních služeb: Fakturoid s.r.o., IČ 04656679, se sídlem V pláni 532/7, Lhotka, 142 00 Praha 4, spisová značka C 250448 vedená u Městského soudu v Praze.
• Poskytovatel služeb cloudového uložiště: Dropbox International Unlimited Company, se sídlem One Park Place, Floor 5 Upper Hatch Street, Dublin 2, Irsko, company number 521657.
• Poskytovatelé právního, architektonického a jiného poradenství v nezbytném rozsahu.
Zpracovateli jsou společnosti a fyzické osoby podnikající se sídlem jak na území České republiky, tak se sídlem v členském státě Evropské unie nebo tzv. státech bezpečných. K předání a zpracování osobních údajů v zemích mimo území Evropské unie, dochází vždy v souladu s platnou legislativou.
Společnost v rámci plnění svých zákonných povinností předává osobní údaje správním orgánům a úřadům stanoveným platnou legislativou.
D. Způsob zpracování osobních údajů
Společnost zpracovává osobní údaje ručně i automatizovaně. Společnost vede evidenci veškerých činností, a to jak ručních, tak automatizovaných, při kterých dochází ke zpracování osobních údajů.
E. Obchodní sdělení
Pro obchodní sdělení Společnosti nebo třetích stran užívá Společnost zkratku OS nebo jiné vhodné označení, ze kterého je zřejmé, že uvedené sdělení je obchodním sdělením ve smyslu platných právních předpisů. Z obchodních sdělení zaslaných Společností je vždy zřejmé, že Společnost je jejich odesílatelem. Obchodní sdělení můžeme zasílat na buď na kontakty zákazníků Společnosti na základě oprávněného zájmu, a to jen do doby, než vysloví zákazníci nesouhlas, nebo na základě výslovného souhlasu se zpracováním osobních údajů pro marketingové a obchodní účely. V zaslaných obchodních sděleních je rovněž kontakt pro odmítnutí zasílání těchto sdělení.
F. Informace o právech subjektů údajů v souvislosti se zpracováním osobních údajů
Dle nařízení má subjekt údajů v případě, že je pro Společnost identifikovatelnou fyzickou osobou a prokáže Společnosti svoji totožnost, následující práva.
1. Právo na přístup k osobním údajům
Dle čl. 15 GDPR má subjekt údajů právo na přístup k osobním údajům, které zahrnuje jednak právo získat od Společnosti:
• potvrzení, zda zpracovává osobní údaje,
• informace o účelech zpracování, kategoriích dotčených osobních údajů, příjemcích, kterým osobní údaje byly nebo budou zpřístupněny, plánované době zpracování, o existenci práva požadovat od Společnosti opravu nebo výmaz osobních údajů týkajících se subjektu údajů nebo omezení jejich zpracování nebo vznést námitku proti tomuto zpracování, právu podat stížnost u dozorového úřadu, o veškerých dostupných informacích o zdroji osobních údajů, pokud nejsou získány od subjektu údajů,
• skutečnosti, že dochází k automatizovanému rozhodování, včetně profilování, o vhodných zárukách při předání údajů mimo EU, v případě, že nebudou nepříznivě dotčena práva a svobody jiných osob i kopii osobních údajů.
V případě opakované žádosti je Společnost oprávněna za kopii osobních údajů účtovat přiměřený poplatek.
Právo na potvrzení o zpracování osobních údajů a na informace bude možné uplatnit písemně na adresu sídla Společnosti. To platí rovněž pro kopii osobních údajů za podmínky doložení oprávněnosti uvedené žádosti.
2. Právo na opravu nepřesných údajů
Dle čl. 16 GDPR má subjekt údajů právo na opravu nepřesných osobních údajů, které o něm bude Společnost zpracovávat. Zákazník Společnosti, má rovněž povinnost oznamovat změny svých osobních údajů a doložit, že k takové změně došlo.
Zároveň je povinen poskytnout Společnosti součinnost, bude-li zjištěno, že osobní údaje, které o něm Společnost zpracovává, nejsou přesné. Opravu provede Společnost bez zbytečného odkladu, vždy však s ohledem na dané technické možnosti. Žádost o opravu osobních údajů je možné uplatnit na korespondenční adrese Společnosti za podmínky doložení oprávněnosti uvedené žádosti.
3. Právo na výmaz
Dle čl. 17 GDPR má subjekt údajů právo na výmaz osobních údajů, které se ho týkají, pokud Společnost neprokáže oprávněné důvody pro zpracování těchto osobních údajů. Společnost má nastaveny mechanismy pro zajištění automatické anonymizace či výmazu osobních údajů v případě, že již nejsou potřeba k účelu, pro nějž byly zpracovávány. Pokud se subjekt údajů domnívá, že nedošlo k výmazu jeho osobních údajů, může se obrátit písemně na korespondenční adresu Společnosti.
4. Právo na omezení zpracování
Dle čl. 18 GDPR má subjekt údajů do doby vyřešení podnětu právo na omezení zpracování, pokud bude popírat přesnost osobních údajů, důvody jejich zpracování nebo pokud podá námitku proti jejich zpracování, a to písemně na korespondenční adresu Společnosti.
5. Právo na oznámení opravy, výmazu nebo omezení zpracování
Dle čl. 19 GDPR má subjekt údajů právo na oznámení ze strany Společnosti v případě opravy, výmazu nebo omezení zpracování osobních údajů. Dojde-li k opravě nebo výmazu osobních údajů, bude Společnost informovat jednotlivé příjemce, s výjimkou případů, kdy se to ukáže jako nemožné nebo to vyžaduje nepřiměřené úsilí. Na základě žádosti subjekt údajů může Společnost poskytnout informaci o těchto příjemcích.
6. Právo na přenositelnost osobních údajů
Dle čl. 20 GDPR má subjekt údajů právo na přenositelnost údajů, které se ho týkají a které poskytl Společnosti, ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu, a právo požádat Společnost o předání těchto údajů jinému správci.
Pokud v souvislosti se smlouvou o poskytování služeb nebo na základě souhlasu poskytne Společnosti subjekt údajů osobní údaje a jejich zpracování se provádí automatizovaně, má právo od Společnosti získat takové údaje ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu. Bude-li to technicky proveditelné, lze údaje předat i subjektem údajů určenému správci, bude-li řádně určena osoba jednající za příslušného správce a bude možné ji autorizovat.
V případě, že by výkonem tohoto práva mohlo dojít k nepříznivému dotčení práv a svobod třetích osob, nelze žádosti subjektu údajů vyhovět. Žádost je možné uplatnit na korespondenční adrese Společnosti po doložení oprávněnosti požadavku.
7. Právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů
Dle čl. 21 GDPR má subjekt údajů právo vznést námitku proti zpracování jeho osobních údajů z důvodu oprávněného zájmu Společnosti.
V případě, že Společnost neprokáže, že existuje závažný oprávněný důvod pro zpracování, který převažuje nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu údajů, Společnost zpracování na základě námitky ukončí bez zbytečného odkladu.
Námitku je možné poslat písemně na korespondenční adresu Společnosti.
8. Právo na odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů
Souhlas se zpracováním osobních údajů pro obchodní účely je možné kdykoliv odvolat. Odvolání je zapotřebí učinit výslovným, srozumitelným a určitým projevem vůle, a to buď telefonicky, elektronickou cestou nebo na korespondenční adrese Společnosti.
Souhlas s marketingovým oslovením udělený ke konkrétnímu elektronickému kontaktu je možné kdykoli odvolat telefonicky, elektronickou cestou nebo na korespondenční adrese Společnosti.
Zpracování údajů z cookies je možné zamezit nastavením webového prohlížeče.
9. Automatizované individuální rozhodování včetně profilování
Subjekt údajů má právo nebýt předmětem žádného rozhodnutí založeného výhradně na automatizovaném zpracování, včetně profilování, které by pro něj mělo právní účinky nebo se jej obdobným způsobem významně dotklo. Společnost uvádí, že neprovádí automatizované rozhodování bez vlivu lidského posouzení s právními účinky pro subjekty údajů.
10. Právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů
Subjekt údajů má právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz).
V Praze dne 5. 9. 2018